جان باختن 5 نفر در نتیجه راکتی پرانی تروریست ها بر ادلب

© REUTERS / Ammar Abdullahجان باختن 5 نفر در نتیجه راکتی پرانی تروریست ها بر ادلب
جان باختن 5 نفر در نتیجه راکتی پرانی تروریست ها بر ادلب - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تروریست ها با حمله راکتی شان بر شهر ادلب سوریه جان 5 نفر را گرفته و 12 نفر دیگر را زخمی کردند.
Официальный представитель министерства обороны России генерал-майор Игорь Конашенков на брифинге об обстоятельствах крушения Ил-20 ВКС России у побережья Сирии - اسپوتنیک افغانستان
روسیه وقوع حمله کیمیاوی در ادلب را تکذیب کرد

به گزارش اسپوتنیک به نقل از سخنان، جنرال کوپچیشین رئیس مرکز روسیه در آشتی حزب های مخالف در سوریه گفت: تروریست ها با شلیک 38 راکت به ادلب به تاریخ 25 می تا کنون 5 غیرنظامی را کشته و 12 نفر را زخمی کرده اند. 

وی گفت:- "شبه نظامیان سازمان هیئت تحریر شام(جبهه النصره — گروه ممنوعه در روسیه) توسط سیستم های راکت چند منظوره به السقیلبیة حمله نمودند و در مجموع 38 راکت توسط تروریست ها به درمانگاه دولتی السقیلبیة شلیک شد. به گزارش بخش خدمات اورژانسی سوریه، در این حمله ها پنج غیرنظامی جان باختند و 12 نفر زخمی شدند".

یادآوری می کنیم، که درگیری مسلحانه در کشور سوریه از ماه مارچ 2011 تا به حال ادامه دارد. طبق آمار سازمان ملل طی این مدت صدها هزار نفر کشته شده اند. دولت سوریه به رهبری بشار اسد، رئیس جمهور سوریه در حال نبرد با گروه های مسلح گوناگونی است که بزرگترین آنها داعش و جبهه النصره هستند. اخیراً نیروهای دولتی سوریه به موفقیت های زیادی در مبارزه با نیروهای مخالف دست یافته اند و تنها شهر ادلب در دست مخالفان است. 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала