مغازه‌ای ایرانی که ورود افغان‌ها را ممنوع کرده بود پلمب شد

© AFP 2023 / Atta Kenareمغازه‌ای ایرانی که ورود افغان‌ها را ممنوع کرده بود پلمب شد
مغازه‌ای ایرانی که ورود افغان‌ها را ممنوع کرده بود پلمب شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در جریان چند روز ویدیوی در شبکه‌های مجازی منتشر شد که در آن یک مغازه دار ورود اتباع افغانستانی را به مغازه خود ممنوع کرده بود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، چند روز پیش، ویدیوی در شبکه‌های مجازی منتشر شد که در آن یک مغازه‌دار ورود اتباع افغانستانی را به مغازه خود ممنوع کرده بود، که باعث سرو صدا در رسانه‌های خارجی شد، حالا فرمانده انتظامی نظرآباد اعلام کرده که این مغازه پلمب شده و برای مغازه‌دار هم پرونده قضایی تشکیل شده است.

دگروال علی سلیمانی در این باره گفت: مامورین پولیس امنیت و اطلاعات شهرستان طی گشت زنی‌های هدفمند در سطح شهر، با تبلیغات یک باب مغازه مبنی بر «ورود افراد تبعه افغان به داخل مغازه ممنوع است» برخورد کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: طی بررسی به عمل آمده مشخص گردید مالک مغازه با یک اقدام غیر اخلاقی ضمن نصب برگه بر روی شیشه مغازه از ورود تبعه افغان به داخل مغازه ممانعت به عمل می‌آورده است.

وی با بیان اینکه مامورین پولیس اطلاعات این فرماندهی مغازه فرد خاطی را سریعاً پلمب نمودند اذعان داشت: مالک مغازه نیز در این راستا تحت تعقیب بوده و پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی گردید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала