ترامپ نیاز به جنگی با ایران دارد تا برای بار دوم انتخاب شود

© Sputnik / Iliya Pitalev /  مراجعه به بانک تصاویر ترامپ نیاز به جنگی با ایران دارد تا برای بار دوم انتخاب شود
ترامپ نیاز به جنگی با ایران دارد تا برای بار دوم انتخاب شود - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رهبر حزب لیبرال دموکرات روسیه مطمئن است، که از یک درگیری جدید مسلحانه در شرق اجتناب ناپذیر است.
ورود 60 موتر سربازان امریکایی به عراق - اسپوتنیک افغانستان
ورود 60 موتر سربازان امریکایی به عراق

به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر ژیرینوفسکی رهبر حزب لیبرال دموکرات روسیه می گوید، که تنش ها در اطراف ایران در حال افزایش است و حداقل تا پاییز سال 2020 به درگیری منجر خواهد شد.

ژیرینوفسکی افزود:- "من برای نخستین بار در بهار 2009 در جریان یک گزارش دولتی در دومای دولتی درباره این موضوع صحبت کردم. اکنون برای دستیابی به انتخاب مجدد ترامپ، به همین ترتیب نیازمند چنین جنگی هست، زیرا بوش برای انتخاب دوباره نیاز داشت یک بار به افغانستان و عراق حمله کند. علاوه بر این وضعیت در افغانستان و عراق تغییر می کند و نگه داشتن نیروهای آمریکایی دشوار است، دیر یا زود یک شورشی از مردم محلی می تواند آغاز شود، بنابراین عملیات در برابر ایران می تواند یک دلیل برای انتقال نیروها باشد".

درگیری نظامی با ایران همه همسایگانش را تهدید می کند. چین — کاهش عرضه نفت، که اقتصاد آن را زیر تاثیر قرار خواهد داد. روسیه — جریان میلیون ها پناهنده از جنوب، که ابتدا به قفقاز جنوبی و سپس به جنوب روسیه سرازیر خواهند شد. ستیزه جویان داعش (سازمان ای که در فدراسیون روسیه ممنوع است) در خاورمیانه فعال تر می شوند. و ترامپ برنده خواهد شد. همراه با کاهش تنش در کوریای شمالی، پایان مرحله فعال جنگ در سوریه، که او به آن اعتراف می کند، او حتی می تواند جایزه صلح نوبل را در آستانه انتخابات دریافت کند، که این یک برگ برنده در برابر دموکرات ها می باشد".

یادآوری می کنیم، که پیش از این 60 موتر سربازان امریکایی از اردن به عراق رفته بودند. 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала