دیدار عمر داوودزی با مقامات وزارت خارجه آلمان

© Photo / Mohammad Umer Daudzaiدیدار عمر داوودزی با مقامات وزارت خارجه آلمان
دیدار عمر داوودزی با مقامات وزارت خارجه آلمان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نماینده خاص رئيس جمهور غنی در امور منطقوی برای اجماع صلح با معین وزارت خارجه آلمان و نماینده خاص آلمان برای افغانستان، دیدار و گفتگو نموده است.

به گزارش اسپوتنیک، محمد عمر داوودزى نمایندۀ خاص رئیس جمهور در امور منطقوی برای اجماع صلح و رئیس دارالانشای شورای عالی صلح در جريان سفر رسمى اش به آلمان در شهر برلين طی ملاقات های جداگانه با نیلس انن معین وزارت امور خارجه و مارکس پوتزل نمایندۀ خاص آن كشور برای افغانستان دیدار و گفتگو نمود.

در این دیدارها پیرامون روند جارى صلح، ايجاد اجماع و هماهنگى منطقوى و بين المللى براى صلح ، نقش کشورآلمان در مصالحه افغانستان و برگزارى موفقانه لويه جرگه مشورتى صلح، با تفصيل بحث و تبادل نظر صورت گرفت.
معین وزارت امور خارجه ونمایندۀ خاص آلمان برای افغانستان تلاش های حكومت افغانستان را در راستاى صلح قابل قدر دانسته، از روند صلح بين الافغانى حمايت خویش را اعلان نمود. وی همچنان از حمايت وسيع جامعه جهانى و مردم افغانستان از نتايج لويه جرگه مشورتى صلح ياد آوری نموده اظهار کرد كه آلمان نيز از نتايج و سفارشات لويه جرگه مشورتى صلح حمايت مى كند.
آقاى پوتزل در دیدار روز گذشته بيان داشت كه آلمان از هيچ نوع كمك در زمينه صلح در افغانستان دريغ ننموده  و مانند هميشه آماده همكارى می باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала