پیام تسلیت دبیر کل سازمان ملل به رئیس جمهور پوتین

© AP Photo / Seth Wenigپیام تسلیت دبیر کل سازمان ملل به رئیس جمهور پوتین
پیام تسلیت دبیر کل سازمان ملل به رئیس جمهور پوتین - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دبیر کل سازمان ملل متحد با ارسال پیامی به رئیس جمهور روسیه، سانحه طیاره مسافربری در میدان هوایی شرمتیوو – مسکو و جان باختن مسافرین آن را تسلیت گفت.

به گزارش اسپوتنیک، آنتونیو گوترش، دبیر کل سازمان ملل متحد آتش سوزی طیاره مسافربری SSJ-100 در میدان هوایی شرمتیوو — مسکو که سبب کشته شدن ۴۱ تن گردید را به ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه تسلیت گفت.

استفان دوجاریک، سخنگوی دبیر کل سازمان ملل متحد در این خصوص گفت: «دبیر کل سازمان ملل برای ابراز همدردی و غم شریکی در پیوند به سقوط طیاره مسافربری در مسکو، نامه ای به رئیس جمهور پوتین فرستاد. در این نامه، دبیر کل سازمان ملل با خانواده های قربانیان این حادثه ابراز همدردی کرد و به مجروحین صحت عاجل استدعا نمود.»

یادآوری میکنیم، روز یکشنبه (۵ می) طیاره مسافربری SSJ-100 مسکو — مورمنسک با ۷۳ مسافر و ۵ خدمه پرواز، حدود ساعت ۱۸:۰۰ به وقت مسکو از میدان هوائی شرمتیوو پرواز کرد. 

پس از چندین بار دور زدن در حومه مسکو به طور ناگهانی ارتفاع را از دست داده پائین آمد. 

طیاره متذکره به دلیل قطع شدن ارتباط با میدان هوایی بازگشت و پس از فرود در خط نشست میدان هوایی آتش گرفت. براساس آخرین گزارشات، در پی این حادثه ۴۱ نفر از جمله یکی از خدمه طیاره کشته شدند و ۳۷ نفر دیگر از این حادثه جان سالم به در بردند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала