حادثه ترافیکی بیش از 50 موتر در آلمان+عکس

© REUTERS / Nacho Doceحادثه ترافیکی بیش از 50 موتر در آلمان
حادثه ترافیکی بیش از 50 موتر در آلمان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در یکی از شاهراه های آلمان بیش از 50 موتر همزمان د باهم تصادم نمودند.

به گزراش اسپوتنیک، ترافیک آلمان اظهار داشته است که در شاهراه شرق آلمان، بیش از 50 موتر برخورد کرده است. این حوادث عظیمی ترافیکی در شاهراه نمبر 71 صورت گرفت که شهر سول و مینینگن را متصل می کند.

ترازمی با حادثه ترافیکی مواجه شد - اسپوتنیک افغانستان
ترزامی با حادثه ترافیکی مواجه شد

گفته میشود که در نتیجه این حادثه، شش نفر شدید زخمی شده اند و 25 تن جراحت نه چندان شدید برداشته اند. برای تخلیه مجروحین شدید دو هلیکوپتر استخدام گردید. بر اساس آخرین اطلاعات، 18 زخمی به شفاخانه منتقل شدند که 7 تن آنها کودکان میباشند.
علت این حادثه ترافیک ناشی از وضع ناگوار جوی چون بارش شدید ژاله، آلودگی ابرها و یخک در جاده ها میباشد. موتر ها در هر دو مسیر شاهراه و حتی در حصار مسیر شاهراه تصادم نمودند. اکثر موتر ها به شدت آسیب دیده است.
در حال حاضر، عبور از A71 مسدود میباشد، پولیس بر این باور است که عبور قبل از تاریکی باز خواهد شد. اما به اساس گزارش Thuringer، ممکن است باز شدن شاهراه تا 20 ساعت طول بکشد، تا عواقب تصادف را رفع نمایند. کارمندان خدمات ویژه نه تنها باید جاده را از موترهای تصادم شده خالی کنند، بلکه باید حصار های شاهراه را نیز احیا نمایند که در اثر حادثه ترافیکی قسماً تخریب گردیده اند.
در سال 2010، چنین اتفاقی عظیم در مسیر شاهراه A8 نزدیک آگسبورگ رخ داد، که در آن بیش از 100 موتر و 30 کامیون با هم تصادم کردند. علت آن نیز خرابی وضع جوی اعلام گردید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала