کمک دیپلمات های جوان روسیه به ایجاد روند صلح افغانستان

© Sputnik / Marina Alshalanکمک دیپلمات های جوان روسیه به ایجاد روند صلح افغانستان
کمک دیپلمات های جوان روسیه به ایجاد روند صلح افغانستان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دیپلمات های جوان روسیه برای ایجاد روند صلح افغانستان می خواهند کمک کنند.

تقبیح حملات راکتی دیروز کابل توسط سازمان همکاری های اسلامی - اسپوتنیک افغانستان
تقبیح حملات راکتی دیروز کابل توسط سازمان همکاری های اسلامی
به گزارش اسپوتنیک، در چارچوب نشست بین المللی «روسیه — جهان اسلام: KazanSummit 2019 » نشست چهارم دیپلمات های جوان کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی برگزار شد.

در این نشست افراد جوان به نمایندگی از کشورهای مختلف، شخصیت های عمومی و سیاسی، دیپلمات ها و نمایندگان دولت ها بر اساس دیپلماسی این سازمان اشتراک کرده بودند.

کنستانتین کلپاکوف رئیس شورای دیپلمات های جوان وزارت امور خارجه فدراسیون روسیه، در گفتگو با اسپوتنیک به پاسخ این پرسش که آیا کار شورا در ایجاد روند صلح در افغانستان کمک می کند؟ گفت: حتی پیش از آغاز ابتکار عمل برای ایجاد انجمن دیپلمات های جوان کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی در سال 2013، ما موفق شدیم با همکاران افغانستانی، دیپلمات های جوان و نمایندگان مجلس این کشور پیوندهای خوبی برقرار کنیم. درست است که تعامل متمرکز بر رویدادهای فرهنگی و ورزشی بود. به هر حال این یک تجربه بسیار مفید برای ما بود و آنها پس از آن به رویدادهای انجمن می آیند.

یادآوری می کنیم، که خواروف آلبرت عضو شورای دیپلمات های جوان روسیه امروز یکی از متخصصان خوب در پیوندهای روسیه و افغانستان و یک مقام بلندپایه در سفارت روسیه در افغانستان است. او این کشور را بسیار دوست دارد و برای بهبود پیوندهای دو کشور و روند صلح بسیار تلاش می کند. 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала