ترس امریکا از کشتی ای کشتی بردار بی سرنشین تحت البحری روسی

© Sputnik / Alexander Galperin /  مراجعه به بانک تصاویر کشتی تحت البحری روسی
کشتی تحت البحری روسی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کشتی تحت البحری «بلگورود» روسیه، امریکائی ها را شگفت زده کرده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از نشریه «Popular Mechanics »، کشتی تحت البحری روسی که 22 اپریل به آب انداخته شد حتی از کشتی های جنگی زمان جنگ جهانی اول بزرگتر است.
به گفته کارشناس کایل میزوکامی، کشتی تحت البحری جدید روسیه به طول 184 متر می تواند تا عمق 500 متری در آب فرو برود. قدرت جابجایی «بلگورود»50 درصد بیش از شاخص های کشتی تحت البحری امریکایی «اوهایو» است.

انتشار ویدیو آزمایش زیردریایی «پوزئیدون» روسیه - اسپوتنیک افغانستان
انتشار ویدیو آزمایش زیردریایی «پوزئیدون» روسیه

به نوشته نشریه نامبرده، کشتی تحت البحری جدید روسیه یک کشتی تحت البحری جنگی نیست و راکتهای بالستیکی را حمل نخواهد کرد.بلکه کشتی تحت البحری «بلگورود» روسی، کشتی تحت البحری های کوچکتر بدون سرنشین «پوزئیدون» را حمل خواهد کرد. روی همرفته کشتی تحت البحری «بلگورود» می تواند 6 «پوزئیدون» را حمل کند.
ساتون،کارشناس دیگر امریکایی اعلام کرد که هنوز تمام امکانات «بلگورود» آشکار نشده است. «روسیه تمام رازهای این کشتی را محرمانه نگه داشته و خصوصیات کشتی تحت البحری های جدید خود را موفق تر از آمریکا محرم حفظ می کند».
ولادیمیر پوتین در سال گذشته در پیام خطاب به مجمع فدرال در باره زیردریای اتمی «پوزئیدون» صحبت کرد. این نوع کشتی تحت البحری مجهز به مهمات هسته ای و معمولی خواهد بود که نابودی حیطه وسیعی از اهداف را برای آن ممکن خواهد ساخت.
این کشتی تحت البحری اتمی و بدون سرنشین است و ترصد آن دشوار خواهد بود. این کشتی تحت البحری بی سرنشین با سرگلوله های اتمی پرتاب می کند که نمی توان آن را هدف قرار داد. روس ها امید خود را به این نوع کشتی تحت البحری ها بسته اند و به عنوان پاسخ متقابل در صورت بروز جنگ و نابودی تسلیحات هسته ای زمان اتحاد شوروی از آن استفاده خواهند کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала