حملات هوائی امارات به چندین نواحی طرابلس

© Depositphotos.com / Jukai5حملات امارات به چندین نواحی طرابلس
حملات امارات به چندین نواحی طرابلس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رسانه عربی از حضور افسران اماراتی در جنگ های لیبیا خبر داد.

یک رسانه عربی به نقل از برخی منابع از حضور افسران اماراتی در حملات هواپیماهای بدون سرنشین بر نیروهای دولت وفاق لیبیا پرده برداشت.
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، منابع نظامی در طرابلس پایتخت لیبیا گفتند که امارات با استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین مواضع دولت وفاق ملی لیبیا در طرابلس را بمباران کرده است.
این منابع به عربی 21 گفتند: « بر اساس برخی اطلاعات به دست آمده، افسران اماراتی طی روزهای گذشته از نیروهای خلیفه حفتر سرقوماندان اردوی ملی لیبیا حمایت کرده اند و این افسران در پایگاه "الخروبه" در جنوب شهر "المرج" در شرق لیبیا با هدف حملات هواپیماهای بدون سرنشین به نیروهای دولت وفاق ملی لیبیا مستقر شده اند».
به گفته این منابع، افسران از کارشناسان قوای هوائی امارات و متخصص در زمینه به پرواز آوردن هواپیماهای بدون سرنشین چینائی هستند.
این منابع مشارکت افسران مصری در به پرواز آوردن این هواپیماهای بدون سرنشین از پایگاه نظامی مذکور را بعید ندانسته و تاکید کردند که مصر چندین فروند هواپیما بدون سرنشین از همین نوع را در اختیار دارد.
بر اساس اطلاعاتی که وبگاه عربی 21 به آن دست یافته است نیروهای مسلح مصر 10 هواپیما بدون سرنشین چینائی از نوع "wing loong 1" را در اختیار دارند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала