اسرائیل راه مقابله با S – 300 روسیه را یافت

© Sputnik / The Press servis Israil Air Forseاسرائیل راه مقابله با S – 300 روسیه را یافت
اسرائیل راه مقابله با S – 300 روسیه را یافت - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک رسانه اسرائیلی از روش جدید اسرائیل برای مقاومت در برابر سیستم راکتی S – 300 روسیه خبر داد.

 به گزارش اسپوتنیک، فلورین ریتزر، یک روزنامه نگار اسرائیلی در مقاله‌ایدر نشزیه Telepolis، می نویسد: اسرائیل راکت های هوا به هوا رادیویی جدید Rampage را ساخته است که به نظر می رسد برای سیستم های روسی S-300 غیر قابل دسترس است.
به گفته وی، ارتش اسرائیل هفته گذشته در جریان حمله ای در ولایت حما سوریه این راکت های جدید را مورد استفاده قرار داد. ریتزر خاطر نشان ساخت که در اسرائیل این راکت ها را به عنوان یک وسیله مقابله در برابر از استقرار مجتمع های ضد راکتی S-300 روسیه در سوریه تلقی می کند و می افزاید که این راکت ها ظاهرا قادر به رهگیری ذاکت های روسیه در هوا هستند. پ
روزنامه نگار اسرائیلی می افزاید که راکت های Rampage که توسط شرکت های اسرائیلی IMS (Israel Military Industries) و IAI (Israel Aerospace Industries) ساخته شده اند، در ماه جون سال گذشته عرضه گردیده اند. طول آنها 4.5 متر و وزن آنها 570 کیلوگرم است و قادر به برد حدود 150 کیلومتر است.
خاطرنشان می شود که این راکت ها برای حمله به اهداف تحت حمایت دفاع هوایی و همچنین اصابت به پناهگاه های زیر زمینی ساخته شده اند.
رلکت دارای دو کلاهک هست که به نوبت منفجر می شوند.
ریتزر در پایان تاکید می کند که حالا روسیه باید عملکرد سیستم های جدیدتر S- 400 را نشان دهد که به گفته وی برای دفاع از پایگاه های روس ها در سوریه مستقر شده اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала