اخراج خدمه زیردریایی هسته‌ای انگلیس به دلیل مصرف کوکائین

© Flickr / UK Ministry of Defenceاخراج خدمه زیردریایی هسته‌ای انگلیس به دلیل مصرف کوکائین
اخراج  خدمه زیردریایی هسته‌ای انگلیس به دلیل مصرف کوکائین - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
7 تن ازملوانان زیردریایی اتمی HMS Talent, نیروی دریایی انگلیس به دنبال رسوایی اخلاقی و وجود کوکائین در خون آنها از زیردریایی اخراج شدند.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از روزنامه انگلیسی Daily Mail هفت تن از ملوانان زیردریایی هسته ای بریتانیا، HMS Talent، که قرار بود عملیات خود را برای ردیابی زیردریایی های روسی در دریای شمالی آغاز کنند، به دلیل استفاده از کوکائین قبل از حرکت این زیردریایی، از کار اخراج شدند.
به گفته این روزنامه، پس از اینکه زیردریایی به پایگاه دریایی Devonport جایی که خدمه آن آماده مأموریت "مخفی" در آنطرف دایره قطب شمال بودند، وارد شد، برخی از ملوانان در یک شب نشینی شرکت کردند، و پس از آزمایش، در خوان آنها مواد مخدر "کوکائین" پیدا شد.
پس از تایید نتایج آزمایش خون، این ملوانان به پلیس نظامی انگلیس تحویل داده شدند و سفر زیردریایی HMS Talent به تعویق افتاد.
دلیل این تاخیر تا هنوز اعلام شده است، با این حال، با توجه به گزارش روزنامه، برای رفتن زیردریایی هسته ای به زیر آب به موجودیت کامنل خدمه ضرورت است.
زیردریایی هسته ای HMS Talent (S 92) ششمین سلسله از هفت زیردریایی کلاس Trafalgar نیروی دریایی پادشاهی بریتانیا است. این زیردریایی در ماه می 1990 ساخته شد. زیر دریایی هسته‌ای مذکور با راکت های کروز توماهاوک مجهز می باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала