وزارت مخابرات استفاده از فیس‌بوک در افغانستان را «محلی» کرد

© Photo / mcit / mcitوزارت مخابرات استفاده از فیس‌بوک در افغانستان را «محلی» کرد
وزارت مخابرات استفاده از فیس‌بوک در افغانستان را «محلی» کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی افغانستان قرارداد همکاری محلی‌سازی استفاده از «فیس‌بوک» را با شرکت «فیس‌بوک» به امضا رسانده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از اطلاعات روز، وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی کشور امروز (شنبه، 10 حمل) گفته است که امضای این قرارداد همکاری به‌منظور تأمین مصئونیت معلومات کاربران «فیس‌بوک» صورت گرفته است.

سایر زلاند، سخن‌گوی وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی گفت که با عملی شدن این قرارداد، مرکز تبادله‌ی معلومات کاربران «فیس‌بوک» در افغانستان قرار می‌گیرد در حالی که پیش ازاین مرکز تبادل معلومات در هندوستان قرار داشت.

آقای زلاند همچنان گفت که با عملی شدن این قرارداد که توسط مرکز ملی تبادله‌ی اطلاعات (NIXA) تطبیق می‌شود، قیمت‌های انترنت کاهش یافته و سرعت تبادله‌ی معلومات بین کاربران فیس‌بوک نیز بالا خواهد رفت.

از سویی هم، در یک اعلامیه‌ی وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی آمده است: «با تطبیق شدن این برنامه، کش‌های فیس‌بوک ترافیک نکسا (NIXA) در مدت یک هفته از 40 ام‌بی به 880 ام‌بی افزایش یافته و بعد از نصب تمامی این کش‌ها، شرکت‌های خدمات انترنتی می‌تواند انترنت را برای مردم به قیمت ارزان و کیفیت عالی و سرعت بالا ارائه نماید».

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала