اسلام‌آباد ادعای هند درمورد مراکز تروریستی در پاکستان را رد کرد

© AFP 2023 / Ishara S.Kodikaraاسلام‌آباد ادعای هند درمورد مراکز تروریستی در پاکستان را رد کرد
اسلام‌آباد ادعای هند درمورد مراکز تروریستی در پاکستان را رد کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزارت خارجه پاکستان با نشر یک خبرنامه گفته است که حقایق ذکر شده درمورد مراکز تروریست‌ها در پاکستان، در دوسیه‌یی که هند فرستاده "از خبرهای رسانه‌ها گرفته شده اند".

به گزارش اسپوتنیک به نقل از روزنامه پاکستانی داون (Dawn)، وزارت امور خارجه پاکستان امروز پنجشنبه (۲۸ مارچ) با نشر یک خبرنامه اعلام داشته است که دوسیه‌یی که مقامات هندی درمورد تروریست‌ها به پاکستان سپرده اند شامل اسناد و شواهد بود و باش آنها در پاکستان و همچنان موجودیت مراکز افراط گرایان در خاک این کشور، نمی‌باشد.

پاکستان ارتش خود را به رخ هند کشید - اسپوتنیک افغانستان
پاکستان توانایی های نظامی خود را به رخ هند کشید

در خبرنامه آمده است: "حقایقی که در دوسیه هند ذکر شده اند، از خبرهای رسانه‌ها گرفته شده اند. بازجویی‌ها که از ۵۴ تن که به گفته هند، مظنون به تروریزم اند، تا هنوز این را تایید نکرده است".

وزارت خارجه پاکستان افزوده است: "همچنان اطلاعات درمورد ۲۲ منطقه در خاک پاکستان که گویا در آنجا مراکز تعلیمی افراط گرایان است، تایید نشده است. تحقیقات نشان داد که این مراکز در آنجا وجود ندارند".

وزارت خارجه پاکستان خاطر نشان ساخته است که آماده است در صورت درخواست دهلی جدید به نمایندگان هندی اجازه بازدید از این مناطق را بدهد، به شرط اینکه هند اطلاعات اضافی درمورد گروه‌های تروریستی در خاک پاکستان ارایه کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала