پیشنهاد اسرائیل برای حل اوضاع سوریه به پوتین رد شد

© AP Photo / Tsafrir Abayov/Poolروسیه به نیتانیاهو درس سخت عبرت داده است
روسیه به نیتانیاهو درس سخت عبرت داده است - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رسانه های اسرائیلی گزارش داده اند که نخست وزیر اسرائیل برای حل بحران سوریه فرمات سه جانبه با شرکت امریکا، روسیه و اسرائیل را پیشنهاد نموده است .

به گزارش اسپوتنیک، روزنامه The Times of Israel نوشت که مقامات اسرائیلی، برای حل احتمالی بحران سوریه، یک فرمات سه جانبه، با شرکت ایالات متحده، روسیه و اسرائیل، را بررسی می کند.
برخی رسانه‌های اسرائیل گزارش داده بودند که بنیامین نتانیاهو طرحی را درباره بحران سوریه به ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، ارائه کرده است
پیش‌تر نشریه « The Times of Israel » با استناد به یک منبع عالی رتبه گزارش داده بود چنین طرحی به ولادیمیر پوتین و دونالد ترامپ، رؤسای جمهور روسیه و امریکا تقدیم شده است. در این گزارش ادعا شده بود که پوتین به طرح نتانیاهو علاقمندی نشان داده است.
براساس ادعای نشریه اسرائیلی، در طرح ارائه‌شده خروج ایران از سوریه در نظر گرفته شده است. در ادامه این گزارش نیز ادعا شده بود: «بعید نیست مذاکرات سه جانبه روسیه، اسرائیل و امریکا برای بحث پیرامون این موضوع انجام شود.»
در همین حال دمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه ادعای رسانه‌های اسرائیلی درباره تدوین طرحی مشترک میان اسرائیل و روسیه درخصوص بحران سوریه را رد کرد. این در حالی است که پسکوف می‌گوید نتانیاهو در جریان بازدید خود از روسیه چنین اسنادی را به پوتین نداده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала