واکنش روسیه به اظهارات ترامپ در خصوص خروج روسیه از ونزوئلا

© Sputnik / Grigoriy Sisoev /  مراجعه به بانک تصاویر واکنش روسیه به اظهارات ترامپ در خصوص خروج روسیه از ونزوئلا
واکنش روسیه به اظهارات ترامپ در خصوص خروج روسیه از ونزوئلا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس کمیته بین المللی شورای فدراسیون روسیه، به اظهارات اخیر دونالد ترامپ، در خصوص خروج روسیه از ونزوئلا واکنش نشان داد.

به گزارش اسپوتنیک، کنستانتین کاساچوف، رئیس کمیته بین المللی شورای فدراسیون روسیه ، در واکنش به اظهارات اخیر رئیس جمهور دونالد ترامپ، در مورد خروج روسیه از ونزوئلا گفت، امریکا باید خود با نشان دادن یک مثال خوب از کشور های که بودن شان در آنها ضروری نیست، خارج شود.
پیشتر، رئیس جمهور ایالات متحده در جمع خبرنگاران ابراز داشت که روسیه باید ونزوئلا را ترک کند و بدین مظور همه گزینه ها آماده است.                     

ترامپ: روسیه باید ونزوئلا را ترک کند - اسپوتنیک افغانستان
ترامپ: روسیه باید ونزوئلا را ترک کند

دونالد ترامپ رئیس جمهور امریکا با تهدید مسکو گفت که تمامی گزینه‌ها برای خارج کردن روسیه از ونزوئلا مطرح است.
کاساچوف در پاسخ به این اظهارات ترامپ گفت: «پاسخ منطقی به درخواست واشنگتن برای اینکه روسیه از ونزوئلا خارج شود، اینست که بیاید، ویک نمونه خوبی از چگونگی انجام این کار را ارائه کند.»
رئیس کمیته بین المللی شورای فدراسیون روسیه، در صفحه فیس بوک خود نوشت: فهرست کشورهای نیمکره غربی که نیازی به حضور امریکا در آنها نیست، طولانی است.
کاساچوف همچنین گفت، که این اظهارات رئیس جمهور ایالات متحده، نشاندهنده انزجار کاخ سفید به این واقعیت است که سازماندهی " کودتا هم در اوکراین، و هم حملات خارجی، مثل حمله درعراق و لیبیا، ناکام مانده است" و همین دلیل باعث می شود که روسیه را متهم کند.
کاساچوف گفت: « روسیه برای خروج از سومین کشور مستقل از سوی مقامات همان کشوری تهدید می شود به طور کاملا غیر قانونی چندین سال متواتر در خاک سوریه بدون رضایت مقامات محلی حضور دارد.»

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала