هواپیمای روز قیامت امریکا نقل مکان کرد

© Photo / U.S. Air Force photo by Master Sgt. Lance Cheungهواپیمای روز قیامت امریکا نقل مکان کرد
هواپیمای روز قیامت امریکا نقل مکان کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نظامیان امریکایی هواپیمای روز قیامت این کشور را از پایگاه هوایی که با جاری شدن سیلاب روبرو شده است، به جای مطمئن تری منقل نمودند.

به گزارش اسپوتنیک با استناد به سایت Military.com ، به دلیل جاری شدن سیل در پایگاه هوایی در ایالت نبراسکا، نیرو های نظامی مجبور شدند هواپیماهای «روز قیامت» - E-4B Nightwatch را از پایگاه به جای دیگری منتقل کنند.
پیش ازاین، مایکل مانیون فرمانده قطعه 55 نیروی هوایی امریکا، اعلام کرد که پایگاه نیروی هوایی "اوففوت" همراه با هواپیمای روز قیامت غرق شد.
این حادثه به دلیل افزایش شدید سطح آب در رودخانه های میسوری و پلات صورت گرفته است.
دگروال طی پیامی در صفحه فیس بوک خود گفت: "آب در مدت 12 ساعت است در همان سطح باقی مانده. انتظار نمی رود که آب افزایش یابد، اما ما آمادگی کامل داریم".
به دلیل طغیان رود میسوری، پایگاه هوایی نبراسکا زیر آب رفت و 8 هواپیمای شناساییRC-135 "Rivet Joint" و یک هواپیمای E-4B "Nightwatch"از آنجا تخلیه شدند.
اطلاع داده شد که هواپیمای روزقیامت در نتیجه سیل آسیبی ندیده است. هواپیمای «نایت واچ» برای تخلیه رئیس جمهور،وزیر دفاع و دیگر مقامات عالیرتبه امریکا در صورت بروز جنگ هسته ایزمانی که ساختارهای زمینی نابود شده باشند، درنظر گرفته شده است.
مقر جدید فرماندهی استراتژیک امریکا که فرماندهی باید تابستان سال جاری به آنجا منتقل شود از گزند سیل در امان مانده است.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала