پیروزی تیم فوتبال ساحلی افغانستان بر تیم مالزیا

© Photo / FB / H. Baranپیروزی تیم فوتبال ساحلی افغانستان بر تیم مالزیا
پیروزی تیم فوتبال ساحلی افغانستان بر تیم مالزیا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم ملی فوتبال ساحلی افغانستان نخستین دیدارش در رقابت‌های قهرمانی آسیا و‌ مقدماتی جام جهانی را با پیروزی آغاز کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از آوا، تیم ملی فوتبال ساحلی افغانستان که برای این مسابقات به تایلند رفته‌اند، در نخستین دیدارشان در این رقابت‌ها، تیم مالزیا را با حساب 3 بر 2 شکست دادند.

افغانستان در مسابقات 4 تیمه فوتبال ساحلی چین نایب قهرمان شد + عکس - اسپوتنیک افغانستان
افغانستان در مسابقات 4 تیمه فوتبال ساحلی چین نایب قهرمان شد + عکس
 
قرار است تیم فوتبال ساحلی افغانستان ‌فردا(شنبه، 18 حوت) در دومین دیدار به مصاف فلسطین برود. تیم تایلند میزبان، دیگر هم‌گروه افغانستان در این مسابقات است.
این در حالیست، که ملی‌پوشان فوتبال ساحلی افغانستان روز سه‌شنبه(16 حوت) جهت شرکت در مسابقات جام ملت‌های آسیا و مقدماتی جام جهانی پارگوئه، کابل را به مقصد تایلند ترک کرده بودند.
سفر این تیم به دلیل درگیری‌ها میان هند و پاکستان و مسدود شدن حریم هوایی پاکستان به روی هواپیماهای افغانستان به تأخیر افتاده بود.
پس از چندین کمپ تمرینی و امتحانی، در ابتدای ماه حوت، میثم آشتیانی، سرمربی ایرانی تیم ملی فوتبال ساحلی افغانستان نام های 12 بازیکن دعوت شده به تیم ملی را اعلام کرد.
سید شهاب شاه علوی، علی جبیر لعلی(دروازه‌بانان)، زین‌الدین شریفی، سمیع‌الله محمدی، محمود آزاد، حضرت گل باران، رئوف قادری، مرتضی جعفری، ایمل طوطاخیل، رامز فاروق، نادر نادری و تمیم حیدری، 12 بازیکن دعوت شده به تیم ملی فوتبال ساحلی افغانستان از میان 20 بازیکن در اردوی تمرینی در مسابقات تایلند اند.
محمدحسن احمدی و سعید سیاسی از مهاجران افغانستان در ایران که به اردوی تمرینی تیم ملی فوتبال ساحلی دعوت شده بودند، در لیست بازیکنان دعوت شده به تیم ملی حضور ندارند.    

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала