آغاز به کار نماینده جدید ملکی ناتو برای افغانستان

© East News / Xinhua / Wu Weiآغاز به کار نماینده جدید ملکی ناتو برای افغانستان
آغاز به کار نماینده جدید ملکی ناتو برای افغانستان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نماینده‌ی جدید ملکی سازمان پیمان اتلانتیک شمالی برای افغانستان امروز (سه‌شنبه، ۱۴ حوت) مأموریت جدیداش در این کشور را آغاز کرد.
ناتو خواستار دخیل شدن حکومت افغانستان در گفتگوهای صلح شد - اسپوتنیک افغانستان
ناتو خواستار دخیل شدن حکومت افغانستان در گفتگوهای صلح شد

به گزارش اسپوتنیک به نقل از آوا، سازمان پیمان اتلانتیک شمالی اعلام کرده است، که نیکلاس کی نماینده‌ی جدید ملکی این سازمان برای افغانستان امروز (سه‌شنبه، ۱۴ حوت) مأموریت جدیداش در این کشور را آغاز کرد.

در اعلامیه‌ای که از سوی این سازمان به نشر رسیده، آمده است که نیکلاس کی مشاوریت این سازمان و تأمین پیوندها با دیگر شرکای ناتو در مورد تلاش‌های این سازمان در افغانستان را بر عهده دارد.
به نقل از اعلامیه، نماینده‌ی جدید ملکی ناتو قرار است که به زودی با رهبران حکومت افغانستان، اعضای مجلس نمایندگان، نمایندگان جامعه‌ی بین‌المللی سازمان‌های غیردولتی بین‌المللی و جامعه‌ی مدنی دیدار کند.
در همین حال خود آقای کی نیز در یک رشته‌تویتی گفته است، که او در این مأموریتش تلاش می‌کند که در صلح افغانستان نقش مؤثری به عنوان فرستاده‌ی این سازمان بازی کند.
او گفته است، که مردم افغانستان امیدوارند که تا پایان سال روان میلادی صلح در این کشور برقرار شود.
یادآوری می کنیم، که نیکلاس کی پیش از این به عنوان سفیر بریتانیا در کابل و نماینده‌ی ویژه‌ی دبیرکل سازمان ملل متحد در سومالیا بوده است که حدود سه ماه پیش به جای کورنلیوس زیمرمن، نماینده‌ی پیشین ملکی ناتو در افغانستان، به این سمت مقرر شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала