چشم‌های مختلف را چگونه باید آرایش کرد

CC0 / Pixabay / چشم‌های مختلف را چگونه آرایش کرد
چشم‌های مختلف را چگونه آرایش کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
چشم‌ها نقطه اصلی چهره اند و نحوه آرایش و انتخاب رنگ آن بستگی به حالت و رنگ چشم هر فرد دارد.

هرخانمی می توان خودش بدون کمک آرایشگر چشمانش را آرایش کند فقط کافیست اصول و نکات مهم این بخش را بدرستی بداند.


چشم‌های گود
در این نوع چشم ازرنگ‌های کمرنگ باید استفاده کرد چرا که باعث ایجاد جلوه بیشتر چشم‌ها می‌شود. برای آرایش این نوع چشم‌ باید سایه را از گوشه‌های داخلی چشم تا کمی خارج از گوشه‌های خارجی آن به کار برد و مقدار کمی از یک سایه تیره‌تر نیز به چین‌های اطراف چشم‌ها زده و آنها را یک‌دست کرد.


چشم‌های بادامی
شما باید طوری سایه بزنید که چشم‌ها درشت تر و بازتر دیده شود. در ابتدا باید در روشن کردن ابتدای پلک زیاده روی کنید، این سایه را ادامه داده و در مرکز چشم به سمت بیرون بکشید. وقتی خط چشم می‌کشید، یک خط خیلی باریک کشیده و در قسمت انتها کمی ضخیم‌تر بکشید.


چشم‌های با فاصله
در این نوع چشم باید از سایه در گوشه‌های داخلی و تا وسط پلک برای نزدیک‌تر کردن چشم‌ها به هم استفاده کرد. باید از یک سایه کمرنگ‌تر در قسمت میانه پلک به سمت خارج آن استفاده کرد.


چشم‌های گرد
خط چشم را از گوشه داخلی پلک بالا شروع کرده، آن را ادامه داده و در انتهای پلک به سمت بیرون یک خط مستقیم بکشید یا اینکه یک خط چشم گربه ای کوچک بکشید. سپس زیر استخوان ابرو را روشن کرده و گوشه های داخلی چشم را سایه روشن بزنید. برای نشان دادن کنتراست بین قسمت های روشن چشم، سایه ای با رنگ متوسط برداشته و به آرامی بالای پلک بکشید. در آخر سایه ای با رنگ تیره تر را با ضخامت بیشتر بدون اینکه زیاده روی کنید، در امتداد این سایه بکشید. سایه را قسمت بیرونی به سمت میانه چشم مخلوط کنید تا بیشتر به پلک خود فرم دهید.


چشم‌های پف کرده
سایه‌های مایل به قرمزونه تنها صورت را متورم‌تر نشان می‌دهد بلکه وقتی ته رنگ قرمز درآن‌ها وجود داشته باشد کاری می‌کنند که سرخی چشم‌ها بیشتر جلوه کند بنابراین بهتر است سراغ سایه‌هایی با رنگ سرد بروید. علاوه بر این‌ها یک سایه پررنگ در گوشه چشم یعنی قسمتی که به طور طبیعی تیره است، باعث می‌شود تورم‌ها کمتر خود را نشان دهند و چشم‌ها براق‌تر به نظر برسند. اولین کار برای آرایش چشمان پف کرده این است با یک سایه تیره پشت پلک بالا را تیره کنید و سایه را طوری بزنید که سایه تان دنباله دار باشد و پف چشمتان کمتر به نظر آید.

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала