توسعه عملیات های امریکا در برابر کشورهای نامطلوب

© Sputnik / Aleksey Nikolskyiتوسعه عملیات های امریکا در برابر کشورهای نامطلوب
توسعه عملیات های امریکا در برابر کشورهای نامطلوب - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ایالات متحده امریکا و متحدانش روی اقدام های نظامی تهاجمی بالای کشورهای توسعه نیافته کار می کنند.
امریکا ممکن یکی از پایگاهایش در اقیانوس هند را از دست بدهد - اسپوتنیک افغانستان
امریکا ممکن یکی از پایگاهایش در اقیانوس هند را از دست بدهد

به گزارش اسپوتنیک، والری گراسیموف رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح-معاون نخست وزارت دفاع فدراسیون روسیه، در کنفرانس توسعه راهبردی نظامی اعلام کرد، که ایالات متحده امریکا و متحدان آن روی اقدام های نظامی تهاجمی بالای کشورهای توسعه نیافته کار می کنند و هدف آن از بین بردن، تغییر و تضعیف حکومت های ملت های کشورهای توسعه نیافته یا نامطلوب است.

گراسیموف گفت:- "ایالات متحده امریکا و متحدان آن سیاست خارجی شان را بر راهبرد تهاجمی تعیین کرده اند. آنها با استفاده از فن «انقلاب های رنگی» و «قدرت نرم» با اقدام های نظامی تهاجمی مانند «اعتصاب سراسری» و «نبرد چند عرصه ای» کار می کنند، تا حاکمیت این کشورها را زیر شعاع خود قرار داده و با تغییراتی به صورت قانونی قدرت منتخب دولتی آنها را بدست بگیرند".

رئیس ستاد کل روسیه گفت:- "این چنین عملیات ها در عراق، لیبیا و اوکراین انجام شد و در هم اکنون اقدام های مشابهی در ونزوئلا دیده می شود".

یادآوری می کنیم، که به گزارش وزارت دفاع امریکا که زیر عنوان Base Structure Report در سال 2007 منتشر شده‌است: امریکا در 39 کشور پایگاه بزرگ نظامی و در 140 کشور ایستگاه‌های نظامی دارد.

امریکا به استثنای خاک خود در پنج قاره جهان جمعاً 850 پایگاه نظامی دارد. این کشور درخاک خود نیز بطور رسمی 5300 پایگاه نظامی دارد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала