برتری روسیه در درگیری با امریکا و ناتو

© Flickr / SHAPE NATO / Arkadiusz Dwulatekبرتری روسیه در درگیری با امریکا و ناتو
برتری روسیه در درگیری با امریکا و ناتو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
معاون رئیس آکادمی علوم راکت و توپخانه، شانس نیروی روسیه را در جنگ با ایالات متحده و ناتو ارزیابی کرد.

به گزارش اسپوتنیک، کنستانتین سیوکوف، داکتر علوم نظامی و معاون رئیس آکادمی علوم راکت و توپخانه روسیه درخصوص سیاست های اطلاعاتی، طی یک مقاله ای برای پیک صنعت نظامی، شانس نیروی هوایی روسیه در جنگ با ایالات متحده و ناتو را ارزیابی کرد.
به گفته وی، نیروی هوایی روسیه از لحاظ تعداد و تجهیزات نظامی، توانایی مقابله به نیروهای ناتو را در درگیری مسلحانه در قلمرو کشور سوم دارا می باشد.
سیوکوف خاطر نشان کرد که در شرایط جنگ بزگ مقیاس، ناتو قادر به ایجاد 2500 گروهای کوچک، 1500 هواپیما، 600 هلیکوپتر و پهباد و همچنین 2000 راکت کروز است.
به گفته وی، چنین تعداد نیروهایی احتمالا در جنگ برای دو یا سه هفته تا دو ماه با چندین نعداد درعملیات تهاجمی هوایی کفایت خواهد کرد.
در همین حال، عملیات کلیدی را او با شکست دادن در اولین لحظات و به تعقیب آن شکست بعدی دشمن می داند.
اما در عین حال، با توجه به گفته سیوکوف، روسیه دارای جنگنده های سبک، هواپیماهای شناسایی دوردست، کنترل رادار دوربرد و همچنین هلیکوپتر های حمل و نقل به اندازه کافی است.
به اعتقاد داکتر علوم نظامی، در صورت وقوع یک جنگ جهانی طولانی، روسیه قادر خواهد بود به مدت طولانی به دلیل مزایای متعدد در مقایسه ناتو در تعداد هواپیماها، هلیکوپترها و سایر تجهیزات هواپیما در برابر این اتحادیه مقاومت نماید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала