اتفاق عجیب/ دختری از سردردی شدید به خواب رفت و پس از بیداری دید که مادر شده است

© Fotolia / Sushytskaاتفاق عجیب/ دختری از سردردی به خواب رفت و پس از بیداری دید که مادر شده است
اتفاق عجیب/ دختری از سردردی به خواب رفت و پس از بیداری دید که مادر شده است - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دختر دانشجوی انگلیسی که از درد بیش از حد سر شکایت داشت به خواب رفت، و اما زمانی که بیدار شد متوجه شد که مادر شده است.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از Manchester Evening News آبنوی استیونسون از شهر اولدام، انگلیس در تاریخ دوم دسامبر سال گذشته به دلیل سردرد شدید، ساعت 8:30 دقیقه شب به خواب رفت. به گفته این دختر 18 ساله، او به یاد نمی آورد که او بعد از آن چگونه راهی حمام خانه‌ای شان شد و در آنجا از حال رفت.مادر این دختر آمبولانس را خواست و؛ پزشکان هنگام ورود به منزل وی از مادرش در مورد حاملگی او سوال نمودند. امامقابل چشمان متعجب این زن شکم دخترش رو به بزرگی نهاد. پزشکان توضیح نمودند که این دانشجوی جوان در ماه های اخیر حاملگی قرار دارد و با مشکل شدید مسمومیت بارداری دچار است که از اثر آن جنین شدیدا شروع به حرکت نموده و حاملگی این دختر تشخیص شد.
آبنوی به بیمارستان منتقل شد و پزشکان با تزریق ادویه او را به کما بردند. اما هنگام شب ، پزشکان بخش کمک های عاجل به خاطر نجات کودک دست به کار شدند و با عمل سزارین کودک این دانشجو متولد شد. مادر اولین بار فقط پس چهار روز از تولد نوزادش را دید. وی به خبرنگاران فت " وحشتناک به نظر می رسد، اما هنگامی که آنها کودک را به روی سینه من قرار دادند، من از آنها خواستم او را ببرند، چون من در شوک بودم و فکر می کردم مرا من با کسی اشتباه گرفته باشند." دخترک تازه متولد شده سالم است و او را ایلودی نامیدند.
پزشکان می گویند، این دختر مدت زیادی به دلیل اینکه رحم وی مادرزادی به شکل دوگانه قرار دارد، نمی دانست که حامله است، زیرا در یک قسمت رحم جنین جابجا شده و رشد می کرد، در حالی که قسمت دومی وظایف معمولی را انجام می داد.دکتران معتقد اند که امکان حاملگی در زنان دیگر با رحم مشابه ممکن نیست و این مورد را یک اتفاق نادر و فوق العاده نامیدند.
این دانشجو می گوید اگرچه تصمیم نداشت که به زودی مادر شود اما اکنون که این اتفاق پیش آمده خود را بسیار خوشبخت احساس می کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала