استفاده غربی ها از مادرکیک ها برای روز عاشقان

© AFP 2023 / Aamir QureshiПродавец цветов в День святого Валентина в Исламабаде
Продавец цветов в День святого Валентина в Исламабаде - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک باغ وحش غربی برای مجردهایی که تمایل دارند، روز ولنتاین را جشن بگیرند، روش جالب و متفاوتی را پیشنهاد نموده است .

باغ وحش ایالت تگزاس در جنوب ایالات متحده، این خدمت را به کسانی می دهد که از دوست سابقشان خاطره های بد و منفی دارند، به گونه ای که دیدن منظره خورده شدن مادرکیک هایی که اسم دوست سابقشان را می کشد، توسط دم عصایی ها در پخش زنده فیسبوک منتشر می شود. 

مسئولان باغ وحش می گویند، این مادرکیک ها از نوع ماداگاسکاری هستند و به صدای خاصی که دارند شناخته می شوند.این نوع از مادرکیک ها بزرگ اند و ما آنها را برای تغذیه حیوانات دیگر پرورش داده می شوند و صدا دارند. آنها می گویند، مادرکیک ها برای دم عصایی ها Meerkatحکم چاکلت برای انسانها را دارند.
تاکنون 1500 تن اسم دوست های سابقشان را به باغ وحش ال پاسو فرستاده اند که اغلبشان از مناطق دور مثل آلمان و یا استرالیا هستند.
در مسکو به این اقدام چی نظر دارند؟ پرورش دهنده این نوع مادر کیک ها در مسکو می گویند،ما هرگز چنین گزینه ای را پیشنهاد نمی کنیم، زیرا در مزارع شهر بیشتر در مورد عشق سخن گفته می شود. ما آموزش می دهیم که به حیوانات ، حشرات و حتا مادر کیک ها توجه شود. آنها می گویند، استقبال گسترده از این اقدام به نوعی نشان دهنده انزجار از روز ولنتاین است که به شدت رنگ و بوی مادی و تجارتی به خود گرفته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала