سناتور امریکایی: هیچ دلیلی برای حضور نظامی در افغانستان نداریم

© Flickr / DVIDSHUBسناتور امریکایی: هیچ دلیلی برای حضور نظامی در افغانستان نداریم
سناتور امریکایی: هیچ دلیلی برای حضور نظامی در افغانستان نداریم - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سناتور ارشد جمهوریخواه اعلام کرد که نیروهای امریکایی باید هرچه سریعتر از افغانستان خارج شوند زیرا امریکا دلیلی برای حضور نظامی در این کشور ندارد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، رندپال، نماینده ایالت کنتاکی و عضو حزب جمهوری خواه امریکا بار دیگر خواستار خروج فوری نیروهای امریکایی از افغانستان شد.
وی خاطرنشان کرد که هدف امریکا سرکوب القاعده در افغانستان بود، حالا که القاعده سرکوب شده است ما دیگر دلیلی برای حضور در افغانستان نداریم.

خلیلزاد: هیچگونه جدول زمانی خروج نیروهای نظامی امریکا وجود ندارد - اسپوتنیک افغانستان
خلیلزاد: هیچگونه جدول زمانی خروج نیروهای نظامی امریکا وجود ندارد

رندپال اظهار داشت: نیازی نیست که نیروهای امریکایی بیشتر از این در افغانستان حضور داشته باشند، امریکا نباید سالانه میلیاردها دلار برای جنگ در این کشور هزینه کند.
وی افزود: امریکا بجای هزینه میلیاردها دلار در جنگ نامعلوم افغانستان باید به فکر تامین امنیت امریکا و توسعه این کشور تمرکز کند.
رندپال در حالی خواستار خروج نیروهای امریکایی از افغانستان شده است که اکثریت سنای امریکا با تصویب لایحه با خروج نیروهای امریکایی از افغانستان مخالفت کرده است.
پس از دور اخیر مذاکرات امریکا با طالبان در قطر مقامات امریکایی بارها اظهارات ضدو نقیضی را درباره خروج احتمالی نیروهای امریکایی از افغانستان عنوان کردند.
اخیرا ترامپ نیز گفته بود که اگر به توافق نسبی با طالبان برسد نیروهای امریکایی را از افغانستان خارج خواهد کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала