اعلام پشتیبانی دوباره روحانی از مادورو

© Sputnik / Aleksey Nikolskyiاعلام پشتیبانی دوباره روحانی از مادورو
اعلام پشتیبانی دوباره روحانی از مادورو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور ایران با سفرای جدید کشورهای قزاقستان، سیرالئون، پاکستان، تونس، ترکیه، کرواسی، مالی و جمهوری بولیواری ونزوئلا دیدار کرد.
نیکولاس مادورو رئیس‌جمهور ونزوئلا - اسپوتنیک افغانستان
حمایت ونزوئلا از ایران

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، حسن روحانی رئیس جمهور ایران امروز در دیدارهای جداگانه، استوارنامه‌های «اسخت ارازبار» سفیر جدید قزاقستان، «علی بادارا کامارا» سفیر جدید سیرالئون، خانم «رفعت مسعود» سفیر جدید پاکستان، «طارق بالطیب» سفیر جدید تونس، «دریا اورس» سفیر جدید ترکیه، «دراگا اشتانبوک»، سفیر جدید کرواسی، «ویانگینا دی یایا ورکوره» سفیر جدید مالی و " کارلوس آنتونیو آلکا لاکوردونس" سفیر جدید جمهوری بولیواری ونزوئلا دریافت کرد.

روحانی در دیدار با  کارلوس آنتونیو آلکا لاکوردونس سفیر جدید جمهوری ونزوئلا با اعلام پشتیبانی مجدد تهران از دولت قانونی ونزوئلا تاکید کرد، که اتحاد ملت ونزوئلا با دولت قانونی این کشور بسیار مهم است و در این توطئه جدید ملت ونزوئلا پیروز شده و به امریکایی‌ها نشان خواهند داد که حق مداخله در امور کشور خود را نمی‌دهند.

یادآوری می کنیم، که خوان گوایدو رئیس مجلس نمایندگان ونزویلا هفته پیش خود را به عنوان رئیس جمهور ونزویلا نامید و از آن پس کشمکش ها در آن کشور زیاد شده است. 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала