سفر اسدالله خالد و فرمانده نیروهای پشتیبانی قاطع به کندهار

© FB / ARGسفر اسدالله خالد و فرمانده نیروهای پشتیبانی قاطع به کندهار
سفر اسدالله خالد و فرمانده نیروهای پشتیبانی قاطع به کندهار - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرپرست وزارت دفاع ملی افغانستان و فرمانده نیروهای پشتیبانی قاطع بین المللی به کندهار سفر کردند.
سفر اسدالله خالد به ولایت کنر - اسپوتنیک افغانستان
سفر اسدالله خالد به ولایت کنر

به گزارش اسپوتنیک به نقل از پژواک، صادق عیسی سخنگوی قوماندانی لشکر ۲۰۵ اتل درکندهار گفت، که اسدالله خالد سرپرست وزارت دفاع و جنرال سکات میلر فرمانده نیروهای پشتیبانی قاطع در یک نشست امنیتی در کندهار اشتراک کردند، در نشست متذکره دگر جنرال امام نظر بهبود قوماندان لشکر ۲۰۵ اتل و تورن جنرال تادین فرمانده امنیه کندهار نیز اشتراک ورزیده بودند.

قوماندان قول لشکر متذکره در مورد اوضاع روان در جنوب معلومات ارائه کرد و گفت، که در سال روان در ولایت های کندهار، زابل، ارزگان و دایکندی ۷۱ عملیات را پلان نموده که از آن جمله دو عملیات در کندهار ادامه دارد و در تامین امنیت، نتایج مطلوب در پی داشته است.

نامبرده همچنان پیرامون جلب و جذب افراد جدید به صفوف اردوی ملی و برنامه آموزشی آنها گفت، که درحال حاضر نزدیک به ۱۰۰۱ سرباز تحت آموزش قرار دارند و چند تولی سرباز پس از فراگیری آموزش، جهت استحصال وظیفه استخدام شده اند.

تورن جنرال تادین خان، قوماندان امنیه کندهار گفت، که ادارات امنیتی این ولایت از هماهنگی خوب بهره مند اند و پولیس در جریان عملیات، با اردوی ملی همکاری کامل می نماید.

اسداله خالد سرپرست وزارت دفاع ملی، برای بهبود اوضاع به مسئولان هدایت داد و غرض تامین هرچه بیشتر امنیت، فیصله های لازم اتخاذ نمود.

یادآوری می کنیم، که اسدالله خالد بیش از یک ماه می شود، که به عنوان سرپرست وزارت دفاع افغانستان تعیین شده است. 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала