ربودن خجالت آور عروس در قفقاز + ویدیو

© Sputnik / Said Tzarnaev /  مراجعه به بانک تصاویر ربودن خجالت آور عروس در قفقاز + ویدیو
ربودن خجالت آور عروس در قفقاز  + ویدیو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در ولادی قفقاز جریان ربودن یک عروس سوژه شبکه های اجتماعی شد.

به گزارش اسپوتنیک، در ولادی قفقاز در جریان ربودن عروس نظر به رسم و رواج این منطقه یک مرد دوبار با عروس به زمین خورد.

رقص لزگینه - اسپوتنیک افغانستان
رقص لزگینه قفقاز در جاده شهر+ویدیو

ویدیوی ربودن خجالت آور عروس در ولادی قفقاز سوژه کاربران اجتماعی شده و هر کاربر دیدگاه های شان را درباره این عروس ربایی سنتی نوشته است.

در این ویدیو یک مرد جوان یک شال را بر سر دختر می اندازد و در راه پله ها با دختر بر زمین می خورد و در ادامه برای بار دوم هم به زمین می خورد.

کاربران یوتیوب درباره این آدم ربایی خجالت آور چنین نوشته اند:- "دختر بیچاره. چه وقت این سیرک به پایان می رسد. این فرد فلج است".

کاربر دیگر نوشته است:- "با صداقت و همدردی. این دختر باید بسیار خواهان ازدواج باشد که پس از این حادثه با این پسر ازدواج کند. دوبار به زمین خورد و حتی فکر نکرد که او در چه حالی است. بچه ها گناه ندارند، بلکه آنها نمی دانند، که چگونه عروس را به راحتی بربایند. با این هم فیلمبرداری می کنید".

یادآوری می کنیم، که سنت ربودن عروس در اوایل دهه 90 قرن گذشته دوباره رواج شد. در حال حاضر مبارزه جدی با این رسم و رواج وجود دارد و اگر خانواده عروس به پولیس شکایت کند برای ربایندگان پرونده جنایی درست می شود.

به تاریخ 14 دسمبر 2018 در اینگوشتیا یک جوان 23 ساله به درخواست برادر دختر ربوده شده، دستگیر شد. در سپتمبر 2016 یک مرد 25 ساله که یک دختر 16 ساله را ربوده بود، در پیاتی گورسک دستگیر شد. در تمام این قسم موارد پرونده جنایی تحت ماده «آدم ربایی یک فرد» تا 15 سال زندان دارد. 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала