رهگیری طیارۀ جاسوسی سویدنی توسط جنگندۀ روسی+ ویدیو

© Sputnik / Vitaliy Ankov /  مراجعه به بانک تصاویر رهگیری طیارۀ جاسوسی سویدنی توسط جنگندۀ روسی+ ویدیو
رهگیری طیارۀ جاسوسی سویدنی توسط جنگندۀ روسی+ ویدیو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ویدیوی منتشر شده که در آن جنگندۀ سوخو-27 روسی طیارۀ جاسوسی سویدنی را رهگیری نموده است.

به گزارش اسپوتنیک، شبکه تلویزیونی «زویزدا» ویدیو را منشر کرده است که در آن جنگندۀ سوخو-27 روسی، طیارۀ جاسوسی (گلف‌استریم) سویدنی را در مرز روسیه رهگیری نموده است.
در ویدیو دیده می‌شود که جنگندۀ سوخو-27 از پایگاه هوایی پرواز می‌کند و خود را در فاصله امن با طیارۀ جاسوسی سویدنی نزدیک می‌کند. سوخو-27 تا زمانی که طیارۀ سویدنی از مرز روسیه عبور می‌کند، او را همراهی می‌کند. پس از آن جنگنده دوباره به پایگاه اصلی بازگشت می‌کند.

یادآوری می‌کنیم که گلف‌استریم بدون روشن کردن ترانسپوندر به پروازش ادامه داد.

اخیراً فعالیت‌های طیاره های جاسوسی جارخی و طیاره های بدون سرنشین در نزدیکی مرز های روسیه افزایش یافته است. به طور مثال می‌توان گفت این طیاره‌ها در منطقه کریمه، کراسنودار و در نزدیکی مرزهای غربی روسیه دیده شده است.
علاوه بر این، در ماه نوامبر سال گذشته جنگنده سوخو-27 روسی یک طیاره جاسوسی امریکایی را در فراز دریای سیاه رهگیری کرد. که توسط امریکا مورد انتقاد قرار گرفت. وزارت دفاع امریکا این اقدام روسیه را بی‌پروا و خطرناک دانست.
وزارت دفاع روسیه در جواب به اظهارات وزارت دفاع امریکا اظهار داشت که جت سوخو-27 روسیه برای رهگیری طیاره قوای دریایی ایالات متحده EP-3E به مرزهای روسیه به پرواز درآمد و طیاره امریکایی در فاصله ای امن همراهی نمود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала