واکنش تند نیمار به انتقاد جنجالی پله در مورد خودش

© AFP 2023 / Luka Gonzalesواکنش تند نیمار به انتقاد جنجالی پله در مورد خودش
واکنش تند نیمار به انتقاد جنجالی پله در مورد خودش - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نیمار، ستاره تیم ملی برزیل در واکنش به انتقادات اخیر پله در مورد خودش گفته است که به سخنان وی احترام می گذارد اما هرگز آنها را نمی پذیرد

به گزارش اسپوتنیک، نیمار ستاره برزیلی پاری‌سن ژرمن در جام جهانی به دلیل تمارض‌های فراوان مورد انتقاد بسیاری از کارشناسان و علاقه‌مندان فوتبال قرار گرفت. یکی از این افراد پله اسطوره سلسائو، انتقادات زیادی علیه نیمار وارد کرده بود که ستاره برزیلی آنها را قبول ندارد.
او به خبرنگاران گفت:" اینکه پله از من انتقاد می کند برایم جالب بود اما انتقادات زمانی که شما برنده نمی‌شوید از راه می‌رسند. من در جام جهانی تمارضی نکردم و مورد خطای بازیکنان حریف قرار می‌گرفتم.
حالا چون موضوع در مورد من است، همه در مورد آن اغراق می‌کنند. من به انتقادات پله احترام می گذارم اما آن را نمی پذیرم."
این ستاره برزیلی در واکنش به استفاده از مواد مخدر در تعطیلات آغاز سال در برزیل، اضافه کرد: من یک ورزشکار در بالاترین سطح هستم. من کمی دیوانه هستم اما اصلا احمق نیستم. وقتی این همه شایعه درباره من وجود دارد ارزش بالای من را می‌رساند و این خوشحال کننده است. از من انتقاد می‌شود چرا که نیمار هستم.
او درباره جام جهانی، افزود: وقتی تیم جام به دست نمی‌آورد انتقادات از من شروع می‌شد. در جام جهانی برخوردهای تندی با من می‌شد و خطاهای شدید رویم صورت می‌گرفت. من بازیگر سینما نیستم و تعارض نمی‌کنم.
در چند ماه اخیر، شایعاتی در مورد جدایی نیمار از پاری سن ژرمن و بازگشت او به بارسلونا منتشر شده است. او در این مورد گفت:" از زمانی که من یک بازیکن حرفه ای شدم، چنین شایعاتی وجود داشت. اما هیچ چیز قطعی نیست. مطمئن باشید اگر اتفاقی در حال رخ دادن باشد، در مورد آن صحبت خواهم کرد."

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала