رمضان بشردوست: نمایندگان مجلس خانه خود را آباد و افغانستان را خراب کردند

© Photo / FB/ Bashardostرمضان بشردوست: نمایندگان مجلس خانه خود را آباد و افغانستان را خراب کردند
رمضان بشردوست: نمایندگان مجلس خانه خود را آباد و افغانستان را خراب کردند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک عضو مجلس نمایندگان امروز با انتقاد از نمایندگان این مجلس گفت، که اینها در 8 سال گذشته خانه های شان را آباد و افغانستان را خراب کردند.

مشاجره در مجلس و اخراج  بشر دوست از نشست عمومی نمایندگان - اسپوتنیک افغانستان
مشاجره در مجلس و اخراج بشر دوست از نشست عمومی نمایندگان
به گزارش اسپوتنیک به نقل از جمهور، رمضان بشردوست نماینده مجلس نمایندگان افغانستان، که امروز شنبه (29 جدی) در آخرین نشست دوره 8 ساله مجلس صحبت می‌کرد، با انتقاد از کارکرد این مجلس گفت:- "نتیجه عملی کارکرد مجلس در این هشت سال چیست؟ در حالیکه ما می‌توانستیم غنی، عبدالله و رئیس دادگاه عالی را به زندان پلچرخی بفرستیم بخاطریکه 40 هزار فرد ملکی در 4 سال گذشته و تنها 10 هزار نفر در سال 2018 در نتیجه سیاست های غلط آنها جان باخته اند".
بشر دوست افزود، که نمایندگان مجلس با پشتیبانی از قاچاقبران، غاصبان زمین و فاسدین خانه خود را آباد کردند؛ اما خانه‌ی به نام افغانستان را خراب کردند.
او گفت:- "این درست است که همه نمایندگان قاچاقبر، غاصب و فاسد نیستند؛ اما همه ما با سکوت خود از قاچاقبران، غاصبان و فاسدان پشتیبانی کردیم و در این جرم شریک هستیم".
او خاطر نشان کرد، که نمایندگان در 8 سال گذشته در واقع بر مردم افغانستان ظلم کردند و اگر درست از صلاحیت های خود استفاده می کردند می توانستند رئیس جمهور و رئیس اجرایی را به محاکمه بکشانند.
یادآوری می کنیم، که دوره کاری هشت ساله مجلس نمایندگان امروز به پایان رسید و نمایندگان به رخصتی های زمستانی رفتند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала