مسکو: امریکا قصد دارد روسیه را به همدستی با داعش در افغانستان متهم کند

© Sputnik / Natalia Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر مسکو: امریکا قصد دارد روسیه ر ابه همدستی با داعش در افغانستان متهم کند
مسکو: امریکا قصد دارد روسیه ر ابه همدستی با داعش در افغانستان متهم کند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزارت امور خارجه روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد که ایالات متحده امریکا قصد دارد روسیه را به ترویج فعالیت داعش در افغانستان متهم کند.

 به گزارش اسپوتنیک، وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد که ایالات متحده امریکا تصمیم گرفته است روسیه را به همدستی با داعش، ترویج فعالیت این گروه تروریستی و انتقال اعضای آن از سوریه به افغانستان متهم نماید. از همین رو، نیرو هایر ویژه ایالات متحده امریکا داعشی ها را در نقاط مختلف پراکنده می سازند.
در بیانیه‌ای وزارت امور خارجه روسیه گفته می شود که: " اخیرا شماری از رسانه های غربی و همچنین رسانه های افغانستان گزارشاتی را در خصوص نجات و انتقال داعشی ها و آماده سازی عملیات ویژه پراکنده" ساختن آنها " جهت بدنام ساختن سیاست روسیه در افغانستان ، منتشر گردید.
وزارت خارج روسیه ابراز داشت که امریکا به ویژه قصد دارد روسیه را به تلاش ها برای کمک به داعش و انتقال تروریست ها از سوریه و عراق، به افغانستان متهم کند.
وزارت خارجه روسیه گفته است، امریکا در حال برنامه‌ریزی و توطئه چینی در خصوص انجام حمله‌ای به شیوه انتشار اطلاعات و اخبار دروغین و پروپاگاندا علیه روسیه در خروجی‌های رسانه‌ای غربی و کشور افغانستان است.
بیانیه وزارت خارجه روسیه، هدف امریکا از این اقدامات را بی‌اعتبارسازی سیاست‌های روسیه در قبال افغانستان عنوان کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала