امریکا در فهرست 10 خطرناک ترین کشور برای زنان در جهان

© Photo / Alexas_Fotosامریکا در فهرست 10 خطرناک ترین کشور برای زنان در جهان
امریکا در فهرست 10 خطرناک ترین کشور برای زنان در جهان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آژانس رویترز، فهرستی از 10 کشور خطرناک را برای زنان تهیه کرده است که در آن هند، افغانستان، سوریه، سومالی و حتی ایالات متحده نیز شامل می‌باشد.

به گزارش اسپوتنیک، آژانس رویترز، فهرستی از 10 کشور خطرناک را برای زنان تهیه کرده است که در آن هند، افغانستان، سوریه، سومالی و حتی ایالات متحده نیز شامل می‌باشد.
نویسندگان این رتبه بندی ادعا دارند که هنگام جمع آوری نظریات، آنها خطراتی ناشی از مراقبت های بهداشتی، دسترسی به منابع اقتصادی، زندگی عادی، خشونت جنسی و قاچاق انسان، در رابطه با زنان، در نظر گرفته اند.
بر اساس این فهرست، خطرناکترین کشور هندوستان را به رسمیت شناخته اند. کارشناسان بیشتر نگران گسترش خشونت جنسی و تجارت برده ای هستند که اغلب زنان به دلیل سنت و شیوه های فرهنگی با آن مواجه می‌باشند.
در خط دوم رتبه بندی، افغانستان قرار دارد، جایی که زنان از اقدامات جنگجویان جنبش طالبان رنج می برند.
همچنین، گفته می شود که در هنگام درخواست فورمه صحی برای به کار گماشتن زنان به ادارات، در خصوص دسترسی به معاینات پزشکی به آنها مشکل پیش می‌آید.
بعد از این دو کشور در لیست سوریه قرار دارد، که به علت خصومت های مداوم در خطوط بالا قرار دارد. در اینجا زنان نیز دسترسی به مراقبت های پزشکی ندارند و همچنین مورد آزار و اذیت قرار می گیرند.
سپس سومالی، عربستان سعودی، پاکستان، جمهوری دموکراتیک کنگو و نیجریه را وارد این فهرست شده اند.
ایالات متحده نیز در لیست 10 کشور خطرناک را قرار دارد. مواردی که امریکا را در این فهرست جا داده، شامل خشونت جنسی، مجبور ساختن به رابطه جنسی و عدم دسترسی به عدالت در صورت جرایمعلیه آنها می باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала