شرکت شاهزاده انگلیس در بزرگترین تمرینات مقابله با روسیه

© REUTERS / Sumaya HishamBritain's Prince Harry listens to speakers during his visit to Circus Zambia in Lusaka, Zambia, November 27, 2018
Britain's Prince Harry listens to speakers during his visit to Circus Zambia in Lusaka, Zambia, November 27, 2018 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رسانه های انگلیس از شرکت شاهزاده هری در تمرینات ضد "جنگ روسیه" خبر داده اند.


به گزارش اسپوتنیک، به نقل از روزنامه Daily Mirror شاهزاده هری، از شرکت در بزرگترین تمرینات ارتش انگلیس در 20 سال گذشته، علیه روسیه خبر داد. این تمرینات با شرکت نظامیان نیروی دریایی انگلیس در ناروی برگزار خواهد شد.
در گزارش آمده است که، شاهزاده هری "به طور کامل در تمرینات شرکت نموده" و از همه برنامه های مخفی در تمام مراحل "نبرد" مطلع خواهد شد.
منبع خاطر نشان ساخت "مشارکت شاهزاده در این تمرینات خبر خوب برای تفنگداران نیروی دریایی انگلیس است و آنها شرکت وی را به عنوان یک پیام بسیار مثبتی برای حمایت از سپاه می بینند.
در گزارش گفته شده که نیرو های دریایی انگلیس یگانه نیروی اصلی هستند که در صورت درگیری با روسیه، از شمال اروپا محافظت خواهند کرد و بسیار مهم است که هری در تشکیل نیروهای نظامی قرار دارد."

براساس گزارش این نشریه، هری با بیش از یک هزار تن از سربازان نیروی دریایی نخبه انگلیس، در این تمرینات علیه "حمله روسیه به ناروی"، که احتمالا نخستین کشور در مسیر روسیه است، عملیات جنگی را انجام می دهند.

این تمرینات نظامی به مدت 12 هفته ادامه خواهد یافت و یکی از بزرگترین تمرینات ارتش دریایی سلطنتی در قطب شمال خواهد بود. در این تمرینات علاوه بر نظامیان ایالات متحده امریکا و اروپا، حدود 8 هزار سرباز در مجموع شرکت خواهند داشت.
جزئیات شرکت شاهزاده هری در تمرینات شمال گزارش نشده، فقط گفته می شود که شاهزاده در هفته های آینده از فرودگاه RAF Brize Norton در اکسفوردشایر به ناروی پرواز خواهد کرد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала