طرح استیضاح ترامپ تقدیم رئیس مجلس نمایندگان می‌شود

© AP Photo / Alex Brandonطرح استیضاح ترامپ تقدیم رئیس مجلس نمایندگان می‌شود
طرح استیضاح ترامپ تقدیم رئیس مجلس نمایندگان می‌شود - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
عضو مجلس نمایندگان ایالات متحده از کالیفرنیا قصد دارد در اولین روز کار مجلس نمایندگان طرح استیضاح رئیس‌جمهور کشور را به رئیس‌ مجلس نمایندگان ارائه دهد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از Los Angeles Times، برد شرمن، عضو مجلس نمایندگان ایالات متحده از کالیفرنیا حوزۀ انتخابیه سی‌ام کالیفرنیا می‌گوید که در اولین روز کار مجلس نمایندگان طرح استیضاح دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور امریکا را به رئیس‌ مجلس نمایندگان امریکا ارائه می‌دهد.

اعلام دوباره آمادگی ترامپ برای بررسی درخواست دیدار با روحانی - اسپوتنیک افغانستان
ترامپ: اگر استیضاح شوم مردم قیام خواهند کرد

شرمن گفت: "دلیلی وجود ندارد که این طرح در کنگره مطرح نشود. هر روزی که سپری می‌شود دونالد ترامپ نشان می‌دهد که رفتن وی از کاخ سفید به نفع کشور خواهد بود.
این در حالی است که برد شرمن نماینده دموکرات ایالت کالیفرنیا مصمم است نخستین گام را برای استیضاح ترامپ بردارد. روزنامه Los Angeles Times گزارش داد که شرمن طرح استیضاح رئیس‌جمهور را روز پنجشنبه به مجلس نمایندگان می‌برد.
شرمن در طرح خود ترامپ را به کارشکنی در اجرای عدالت در جریان برکناری جیمز کومی رئیس سابق اداره تحقیقات فدرال (اف.بی.آی) متهم می‌کند. ترامپ، کومی را در ماه می 2017 برکنار کرد.
شرمن در جون سال 2017 نیز طرح استیضاح را مطرح کرده بود. او در دسمبر 2017 به همراه حدود 60 نماینده دموکرات دیگر به این طرح رای مثبت داد اما اقدام آنها ناکام ماند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала