فلم لحظه نجات کودک 11 ماهه روسی پس از 2 روز از زیر آوار

© Sputnik / Press service of the EMERCOM of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر فلم لحظه نجات کودک 11 ماهه روسی پس از 2 روز از زیر آوار
فلم لحظه نجات کودک 11 ماهه روسی پس از 2 روز از زیر آوار - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
امدادگران روسی فلم از لحظه نجات کودک یازده ماهه روسی پس از دو روز از زیر آوار را نشر کردند.

به گزارش اسپوتنیک، کارمندان نجات از زیر آوار ساختمان مسکونی در مگنیتاگورسک روسیه کودک 11 ماهه زنده را، پیدا کرده و نجات دادند. و فلم لحظه نجات این کودک روسی را منتشر کردند.
به گفته والی این شهر، امدادگران فریاد و گریه کودک را از زیر آوار ها شنیدند و به نجات وی شتافتند.
به گزارش سرویس مطبوعاتی ، والی منطقه چلیابینسک روسیه خبر داده است که یک کودک 11 ماهه زنده در زیر آوار یک ساختمان مسکونی در مگنیتوگورسک یافت شد.

انفجار گاز 31 دسمبر حدود ساعت 4 صبح به وقت مسکو رخ داد که یکی از بخش های ساختمان 10 منزله ویران شد و 26 آپارتمان فرو ریخت که 46 نفر ساکن آن بودند.
مطابق با آخرین اطلاعات 8 نفر در این حادثه جان خود را از دست داده اند. 5 نفر از جمله پسر 13 ساله‌ای را توانستند از زیر آوار نجات بدهند. حال یکی از آنها وخیم است.از سرنوشت 35 نفر دیگر خبری در دست نیست.
دفتر خبر فرمانداری چلیابینسک اطلاع داد: "تا ساعت 13.00 به وقت محلی در این خانه 111 نفر ثبت شده اند و همچنین 9 نفر دیگر در اینجا خانه اجاره کرده اند که در کل 120 نفر می شود. وضعیت 52 نفر مشخص شده است".
در شهر وضعیت فوق العاده اعلام شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала