دنیرو: ترامپ یک "کابوس وحشتناک" است

© Sputnik / Екатерина Чеснокова /  مراجعه به بانک تصاویر دنیرو: ترامپ یک "کابوس وحشتناک" است
دنیرو: ترامپ یک کابوس وحشتناک است - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رابرت دنیرو بازیگر معروف هالیوود اظهار داشت که ریاست جمهوری دونالد ترامپ، رهبر امریکا همانند یک " خواب وحشتناک" است که نمی توان فراموش کرد.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از CNN،هنرمند معروف امریکایی رابرت دنیرو، اقدامات دونالد ترامپ را به عنوان رئیس جمهور امریکا، به یک "کابوس وحشتناک" شب تعبیر کرد.
وی گفت: "این شرم آور است، اما ما می توانیم با آن کنار بیاییم". او اضافه کرد؛ ریاست جمهوری ترامپ مانند یک کابوسی است که شما هرگز آن را فراموش نخواهید کرد.
در اخیر این بازیگر 75 ساله  ابراز داشت، این دوره ریاست جمهوری امریکا پس از گذشت سالها همانند یک خواب وحشتناک خواهد گذشت، اما خاطره آن تا مدتها باقی خواهد ماند.
این بازیگر توضیح داد که او مخالف ترامپ است، زیرا او می داند که رئیس جمهور امریکانه چگونه یک شخصیت است. علاوه بر این، دنیرو اشاره کرد که اظهارات رئیس جمهور بی معنی و احمقانه است و نباید انتظار چیری دیگری را از او داشت
این هنرمند بارها از رئیس جمهور امریکا انتقاد کرده است.
این بازیگر مطرح سینما هنگام اهدای جایزه به بیلی کریستال در مراسمی در نیویورک نیز الفاظرکیکی را نثار دونالد ترامپ کرد کرد و او را حرامزاده نامید.
دونالد ترامپ با انتشار چند توییت به توهین رکیک رابرت دنیرو پاسخ داد. ترامپ این هنرپیشه مشهور هالیوود را "فردی با ضریب هوشی بسیار پایین" توصیف کرده که به اعتقاد او به دلیل ضربات زیادی به سرش "منگ" شده است.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала