پوتین و نتانیاهو درباره سوریه باهم گفت و گو کردند

© Sputnik / Michael Klimentyevپوتین و نتانیاهو درباره سوریه باهم گفت و گو کردند
پوتین و نتانیاهو درباره سوریه باهم گفت و گو کردند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهوری روسیه در گفت‌وگویی تیلیفونی با نخست وزیر اسرائیل بر لزوم تامین ثبات مناطق مرزی سوریه تاکید کرد.

پونین و نتانیاهو - اسپوتنیک افغانستان
دیدار نتانیاهو با پوتین
به گزارش اسپوتنیک، دفتر مطبوعاتی کاخ کرملین اعلام کرد، که ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه امروز مذاکرات تیلیفونی با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل انجام داده است.

بر اساس این اطلاعات، در جریان این گفت‌وگوی تیلیفونی که به ابتکارعمل طرف اسرائیلی انجام شد، نتانیاهو، پوتین را در جریان جزییات عملیات نیروهای نظامی اسرائیلی در خطوط مرزی لبنان قرار داد.

رئیس جمهوری روسیه نیز به نوبه خود بر لزوم تامین ثبات این مناطق که در قطعنامه 1701 شورای امنیت سازمان ملل بر آن پافشاری شده و همچنین نقش هماهنگ کننده نیروهای موقت سازمان ملل در لبنان، تاکید کرد.

بر اساس اطلاعات کرملین، دو طرف در این مذاکرات بر لزوم تحقق هر چه سریعتر تماس‌های دائم بین کارشناسان وزارت دفاع روسیه و  وزارت جنگ اسرائیل در چارچوب گروه کاری مشترک تاکید شد.

پوتین همچنان درباره وضعیت موجود در سوریه بر نیاز به بهبود همکاری روسیه و اسرائیل در راستای خطوط نظامی تأکید کرد.

در اعلامیه کرملین اضافه شده است، که در این راستا در پیوندهای آینده بین کارشناسان وزارت دفاع روسیه و اسرائیل در چارچوب یک گروه کاری مشترک، تاکید شده است.

یادآوری می کنیم، که پیش از این در 11 نومبر پوتین و نتانیاهو در حاشیه کاخ الیسین گفت و گو کرده بودند. و در میانه ماه اکتوبر نخست وزیر اسرائیل اعلام کرده بود، ک پیوندها با پوتین را ارزیابی می کند و تماس های زیادی با او دارد، زیرا این امر به او توانایی این را می دهد تا با چالش هایی منطقه بسازد. 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала