غذا خوردن مرکل با مشتریان عادی رستورانت پس از نشست گروه ۲۰ + ویدیو

© REUTERS / Michaela Rehleغذا خوردن مرکل با مشتریان عادی رستورانت پس از نشست گروه ۲۰ + ویدیو
غذا خوردن مرکل با مشتریان عادی رستورانت پس از نشست گروه ۲۰ + ویدیو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پس از ختم نشست گروه ۲۰ در ارجنتاین، صدراعظم آلمان در یکی از رستورانت‌ها واقع در منطقهٔ پالمرو در پایتخت ارجنتاین با مشتریان عادی آن رستورانت یکجا غذا خورد.

به گزارش اسپوتنیک، آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان پس از نشست گروه ۲۰ در رستورانت Don Julio واقع در منطقهٔ پالمرو در بوئنوس آیرس، پایتخت ارجنتاین یکجا با مشتریان عادی غذای شب را صرف کرد.

کاربران شبکه‌های اجتماعی ویدیوها و تصاویری از این بازدید غیرمترقبهٔ صدراعظم از رستورانت نشر کرده اند که در آنها دیده می‌شود که در جریان بازدید مرکل از این مکان، رستورانت به روی مشتریان عادی بسته نشده است.

مرکل به همراهی یک هیئات نه‌چندان بزرگ از این رستورانت بازدید نموده است. وی پس از صرف غذای شب با آشپزان عکس نیز گرفته است.

پس از بیرون‌شدن مرکل از رستورانت، شمار زیادی از شهروندان در مقابل رستورانت تجمع نموده، از صدراعظم آلمان استقبال می‌کردند و عکس و ویدیو می‌گرفتند.

قبل از این گزارش شده بود آنگلا مرکل به‌دلیل مشکل تخنیکی "طیارهٔ شماره اول" آلمان، مجبور شد تا با پرواز عادی مسافربری شرکت هوایی Iberia به نشست گروه ۲۰ پرواز کند.

صدراعظم آلمان با تاخیر به پایتخت ارجنتاین رسید و به همین دلیل دیدارش با دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده امریکا به روز آینده انتقال داده شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала