امریکا تحویل هواپیماهای جنگی به پاکستان را به تعلیق درآورده است

© Photo / U.S. Navy/Dominique Pineiroامریکا تحویل هواپیماهای جنگی به پاکستان را به تعلیق درآورده است
امریکا تحویل هواپیماهای جنگی به پاکستان را به تعلیق درآورده است - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ایالات متحده امریکا تحویل 12 هلیکوپتر جنگی AH-1Z Viper را به نیروی هوایی پاکستان به حالت تعلیق درآورده است.

تعلیق کمک 1.66 میلیارد دالری امریکا به پاکستان - اسپوتنیک افغانستان
تعلیق کمک 1.66 میلیارد دالری امریکا به پاکستان
به گزارش اسپوتنیک، یک منبع در در وزارت دفاع پاکستان در نمایشگاه بین المللی جنگ افزار  IDEAS 2018 گفت: ایالات متحده امریکا تحویل 12 هلیکوپتر جنگی AH-1Z Viper را به نیروی هوایی پاکستان به حالت تعلیق درآورده است.

این منبع گفت:- "این اطلاعات درست که ایالات متحده امریکا تحویل 12 هلیکوپتر AH-1Z Viper را به حالت تعلیق درآورده است و مدت زمان زیادی طول می کشد تا آنها را تحویل پاکستان کنند. ما بر این باوریم که این هلیکوپتر ها حداقل برای سال یا دو سال دیگر تحویل نخواهند شد، بنابراین ما آنها را در زمانی که در حال تهیه یک برنامه مدرنیزه سازی نیروهای مسلح در کوتاه مدت هستیم، قرار نمی دهیم".

این منبع افزود:- "وزارت دفاع پاکستان قصد ندارد دوباره به خرید هلیکوپترهای ایالات متحده رو بیاورد. ما قصد داریم شرکت های هلیکوپتر سازی امریکایی از جمله بل هلیکوپتر (Bell Helicopter) که هلیکوپترهای AH-1Z را تولید می کنند را از فهرست تامین کنندگان بالقوه حذف کنیم".

یادآوری می کنیم، که پیش از این رسانه های امریکایی گزارش داده بودند، که واشنگتن به دلیل عدم مبارزه فعال علیه تروریسم توسط اسلام آباد، برنامه انتقال 12 هلیکوپتر AH-1Z Viper  به پاکستان را زیر برنامه های نظامی خارجی FMS (فروش نظامی خارجی) را متوقف کرده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала