عواقب حمله کیمیاوی تروریستها بر سوریه+ویدیو

© Sputnik / Mikhail Voskresenskiy /  مراجعه به بانک تصاویر عواقب حمله کیمیاوی تروریستها بر سوریه
عواقب حمله کیمیاوی تروریستها بر سوریه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دکتوران حلب به شهروندان بیگناه که در اثر حمله کیمیاوی تروریستهای آسیب دیده اند، بعد از این حمله کمک های طبی را انجام دادند.

به گزراش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه خبر داده است که در تصاویر ویدیوئی وزرات معلوم می شود که دکتوران بیش از حد با تمام امکانات که در دسترسی دارند، سعی می ورزند به اسیب دیدگان ناشی از حمله کیمیاوی کمک نمایند.
گفته می شود که اکثر آسیب دیدگان توان حرکت مستقل را ندارند.
وزارت امور خارجه سوریه با نشر یک اعلامیه نگاشته است که این وزارت در پیوند به حمله اخیر به سر منشی سازمان ملل متحد، شورای امنیت سازمان ملل متحد، رئيس سازمان منع سلاح کیمیاوی نامه فرستاده است.
در اعلامیه آمده است: "این حملهٔ تروریستی نتیجهٔ آنست که بعضی کشورها انتقال مواد کیمیاوی را به گروه‌های تروریستی به هدف استفاده از آن علیه مردم سوریه، تسهیل نموده اند. این کار از طریق صحنه‌سازی‌ها و سناریوهایی که از قبل استخبارات شماری از کشورها در اتاق‌های تاریخ برای آنها آمادگی می‌گیرند، انجام می‌شود".
وزارت خارجه سوریه افزوده است: "مقامات سوریه شورای امنیت سازمان ملل متحد را فرا می‌خواند تا هرچه زودتر و قاطع‌تر این جرم تروریستی را محکوم نموده، مسوولیت بگیرد تا با اتخاذ اقدامات عاجل علیه کشورها و سازمان‌هایی که از تروریزم حمایت می‌کنند، امنیت و صلح را تامین کند".
قبل از این روسیه بارها اعلام کرده بود که سازمان "کلاه‌سفیدها" در سوریه تلاش دارند تا با صحنه‌سازی استفاده از سلاح کیمیاوی در اطراف شهر ادلب، نیروهای حکومتی سوریه را به استفاده از سلاح کیمیاوی علیه مردم ملکی متهم سازد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала