در سقوط هلیکوپتر در فراه هفت صندوق مواد حساس انتخاباتی از بین رفته است

© Sputnik / TAدر سقوط هلیکوپتر در فراه هفت صندوق مواد حساس انتخاباتی از بین رفته است
در سقوط هلیکوپتر در فراه هفت صندوق مواد حساس انتخاباتی از بین رفته است - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کمیسیون مستقل انتخابات اعلام کرد که هفت صندوق مواد حساس انتخاباتی ولایت فراه در نتیجه‌ی سقوط هلیکوپتر ارتش در ولسوالی اناردره‌ی این ولایت از بین رفته است

کشته شدن 5 نظامی در پی سقوط هلیکوپتر ارتش در فراه توسط طالبان - اسپوتنیک افغانستان
کشته شدن 5 نظامی در پی سقوط هلیکوپتر ارتش در فراه توسط طالبان
به گزارش اسپوتنیک به نقل از طلوع نیوز، عبدالعزیز ابراهیمی معاون سخن‌گوی کمیسیون مستقل انتخابات امروز شنبه (۱۲ عقرب) گفته که این صندوق‌ها شامل صندوق‌های شماره یک، شماره شش، شماره هفت، شماره ۹، شماره ۱۱، شماره ۱۳ و شماره ۱۴ ولایت فراه می‌باشد.

آقای ابراهیمی گفته است، که در صندوق شماره یک ۴۲ پایه دستگاه بیومتریک از بین رفته و در صندوق شماره شش نیز ۴۰ پایه پرنتر از بین رفته است.

 او گفته است، که در صندوق شماره هفت نیز ۸۰ پایه پاوربانک و در صندوق شماره نه، ۴۰ پایه پرنتر از بین رفته است.

معاون سخن‌گوی کمیسیون مستقل انتخابات همچنان افزوده است که ۱۸ پایه بیومتریک و ۲۸ پایه پاوربانک در صندوق شماره ۱۱ و فورم نتایج ۴۲ مرکز رأی‌دهی نیز در صندوق شماره ۱۳ بوده است که همه از بین رفته است.

به گفته معاون سخنگوی کمیسیون انتخابات، اسناد مبارزات انتخاباتی ۴۱ نامزد انتخابات مجلس نمایندگان ولایت فراه نیز در صندوق شماره ۱۴ بوده که در این حادثه از بین رفته است.

یادآوری می کنیم، که این هلیکوپتر ارتش افغانستان روز چهار شنبه هفته‌ی گذشته (۹ عقرب) در منطقه‌ی بین ولسوالی اناردره‌ی ولایت فراه و ولسوالی شیندند ولایت هرات سقوط کرد. در آن رویداد ۲۵ نفر به شمول نعمت‌الله خلیل، معاون قول اردوی ۲۰۷ ظفر، فرید بختور، رئیس شورای ولایتی فراه و جمیله امینی، یک عضو دیگر این شورا جان باختند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала