امکان شکار شیر در بدل پول

© Sputnik / Alexandr Kryazhevامکان شکار شیر در بدل پول
امکان شکار شیر در بدل پول - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در افریقای جنوبی، بارها دیده شده است که گردشگران با بچه شیر عکس می‌گیرند و عکس‌ها خود را در شبکه‌های اجتماعی به رخ می‌کشانند.

به گزاش اسپوتنیک به نقل از The Sun، بارها دیده شده است که گردشگران در افریقای جنوبی با گرفتن عکس با بچه‌های شیر، عکس‌های خود را در شبکه‌های اجتماعی به رخ می‌کشانند فقط با چند دالر گردشگران می‌توانند با بچه شیری که بسیار زود از مادرش جدا شده است عکس گرفته او را نوازش داده و تغذیه کنند.
با بزرگ شدن شیرها گردشگران فکر نمی‌کنند که چی اتفاقی رخ خواهد داد این شیرها شکار دست شکارچیان ثروتمند قرار می‌گیرند که به‌خاطر کشتن آنها پول زیادی پرداخت می‌کنند.
شیرها در مکان های کوچک نگهداری می‌شوند جایی که آنها نمی‌توانند فرار کنند، گاهی اوقات آنها توسط تیغ وحشت‌زده می‌شوند و یا حتی در جاهای که آنها می‌گردند مواد استفاده می‌شود که سبب آرام بخشی شیرها می‌شود تا شکارچیان آسان‌تر بتوانند شیرها را شکار نمایند.

این روزنامه می‌نوسید که قیمت شکار یک شیر نر 20 الی 28 هزار پوند است و یک شیر ماده را می‌توان با 6 هزار پوند شکار کرد و در برخی موارد با پرداخت پول ناچیز شکارچیان می‌توانند بچه‌های شیر را نیز شکار نمایند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала