یافت شدن استخوان انسان در واتیکان

© AP Photo / Angelo Carconiیافت شدن استخوان انسان در واتیکان
یافت شدن استخوان انسان در واتیکان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در جریان ترمیم ساختمان سفارت واتیکان در ایتالیا، قطعاتی از استخوان های انسان یافت شده است.

به گزارش اسپوتنیک، سرویس خبری واتیکان در اواخر روز سه شنبه اعلام کرد که در طول ترمیم در ساختمان سفارت واتیکان در ایتالیا، قطعاتی از استخوان های انسان یافت شده است.
بلافاصله، پس از این اطلاع ، خبر داخل شدن افراد ژاندارم به واتیکان، پخش شد و آنها اعلام کردند که استخوان انسان را یافته اند و به مقامات ایتالیایی از موضوع اطلاع دادند.
در همین حال، سرویس مطبوعاتی واتیکان تأکید کرد که افراد ژاندارمری کار های خود را انجام دادند، اما برای بررسی کامل این قضیه باید ادارات ذیصلاح ایتالیا همکاری لازم انجام بدهند.

آزار و اذیت جنسی کودکان توسط کشیش‌های امریکایی افشا شد - اسپوتنیک افغانستان
آزار و اذیت جنسی کودکان توسط کشیش‌های امریکایی افشا شد

همانطور که رسانه های ایتالیایی می گویند، محققان قصد دارند تا بفهمند که آیا بقای اجساد کشف شده متعلق به دو دختر زیر سن قانونی است که در سال 1983 در رم تحت شرایط اسرار آمیز ناپدید شده بود.
شایان ذکر است که دختر 15 ساله صاحب‌ی یکی کافی بار های شهری در 7 مه 1983، به دیدار یکی از آشنایان خاص خود رفت و پس از آن مفقود شد و تا حال از آن خبری نیست.
دختر دیگر امانوئل ارلاندی دختریک کارکنان ناحیه پاپ است، وی 15 سال عمر داشت. او در 22 جون سال 1983، به خواهرش زنگ می زند و به او اطلاع داد که وی به طور غیر منتظره پیشنهاد سودآور برای تبلیغ لوازم آرایش دریافت کرده است، پس از آن، هیچ خبر از امانوئل به دست نیامده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала