انتخابات پارلمانی در کندهار بدون رخداد امنیتی برگزار شد

© Sputnik / JAK / JAKانتخابات پارلمانی در قندهار بدون رخداد امنیتی برگزار شد
انتخابات پارلمانی در قندهار بدون رخداد امنیتی برگزار شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
انتخابات ولسی جرگه در کندهار، پس از یک هفته تأخیر امروز آغاز شد. 173 مرکز با 1113 محل رأی دهی در مرکز و ولسوالی های این ولایت، از ساعت هفت صبح امروز به روی رأی دهنده گان باز شده اند.

به گزارش اسپوتنیک، نیروهای پولیس ملی در هماهنگی با سایر نیروهای امنیتی و دفاعی بمنظور برگزاری بهتر این پروسه آماده گی کامل داشته ومجموعا 15 هزار منسوبین پولیس بمنظور تامین امنیت این پروسه در ولایت کندهار گماشته شده اند و 6 هزارپولیس جهت تامین امنیت محلات رای دهی توظیف گردیده اند.

تکرار مشکلات انتخابات پارلمانی افغانستان در کندهار - اسپوتنیک افغانستان
تکرار مشکلات انتخابات پارلمانی افغانستان در کندهار

واجدین شرایط رأی دهی به شمول زنان ومردان با شور وشوق فراوان در صف های طولانی در پشت مراکز رأی دهی حضور یافته اند تا از حق رأی شان استفاده کنند.
111 نامزد انتخابات ولسی جرگه به شمول زنان ومردان از کندهار، برای احراز 11 کرسی ولسی جرگه باهم به رقابت می‌کنند.
نجیب دانش، سخنگوی وزارت امور داخله می‌گوید: نیروهای دفاعی وامنیتی، امنیت مراکز و محلات رأی دهی در مرکز و ولسوالی های کندهار را تأمین کرده اند و تاهنوز هیچ تهدید امنیتی از سراسر این ولایت گزارش نشده است.
حضور گسترده زنان و مردان در پای صندوق های رأی دهی در کندهار، بیانگر اراده راسخ مردم این ولایت برای اشتراک در این پروسه ملی و دموکراتیک می‌باشد.
سخنگوی وزارت امور داخله اطمینان می دهد که نیروهای دفاعی وامنیتی کشور از هیچ تلاشی برای تأمین امنیت مراکز ومحلات رأی دهی در کندهار دریغ نخواهند کرد واین نیروها آماده اند با فدا کردن جان هایشان اجازه اخلال امنیت را به دشمنان ندهند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала