اسرائیل ممکن بر اهداف ایران در سوریه حمله کند

© Photo / Pixabayاسرائیل ممکن بر اهداف ایران در سوریه حمله کند
اسرائیل ممکن بر اهداف ایران در سوریه حمله کند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ارتش اسرائیل کشورهای سوریه و ایران را مسئولا حملات راکتی در نوار غزه دانسته و تهدید حمله به اهداف ایران در خاک سوریه کرد.

حمله مجدد اسرائیل بر اهداف در نوار غزه - اسپوتنیک افغانستان
حمله مجدد اسرائیل بر اهداف در نوار غزه
به گزارش اسپوتنیک، سرهنگ دوم جاناتان کنریکوس سخنگوی ارتش اسرائیل روز شنبه به خبرنگاران گفت، که گروه جهاد اسلامی فلسطین پس از دریافت سفارشات از نیروی«القدس» ایران در سوریه دست به پرتاب راکت به نوار غزه کردند.

او گفت:- "ما ارتباط بین غزه و دمشق را دیدیم و برقرار کردیم".

 وی افزود، واکنش اسرائیل به «جغرافیایی محدود» نخواهد بود. جهاد اسلامی یک گروه نظامی با حمایت ایران است که گاهی مستقل از حاکمان حماس در غزه عمل می کند.

کنریکوس گفت، مسئولیت همه آتشباری ها به غزه به دوش حماس است و اسرائیل تاکنون هیچ نشانه ای از تلاش حماس برای متوقف کردن این آتشباری ها مشاهده نکرده است.

او در ادامه گفت، که هواپیماهای اسرائیل ده ها تن از ستیزه جویان را در نوار غزه به آتش کشیدند، زیرا ستیزه جویان چندین راکت به اسرائیل در جریان چندین هفته پرتاب کرده بودند.

یادآوری می کنیم، که در درگیری ها میان تظاهرات کنندگان فلسطینی و نیروهای اسرائیلی در مرز بین دو کشور از اوایل شنبه آغاز شده است، که تاکنون 4 فلسطینی در این درگیری های در امتداد حصار مرزی زخمی و جان باخته اند.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала