چگونه افراد مبتلا به بیماری های قلبی می توانند عمر شان را افزایش دهند؟

© Photo / Pixabayچگونه افراد مبتلا به بیماری های قلبی می توانند عمر شان را افزایش دهند؟
چگونه افراد مبتلا به بیماری های قلبی می توانند عمر شان را افزایش دهند؟ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
متخصصان راهکار‌ی را برای افزایش طول عمر افرادی که از حمله قلبی یا سکته مغزی جان سالم به در برده اند، ارائه نمودند.

اوم پوری ستاره بالیوود بر اثر حمله قلبی درگذشت - اسپوتنیک افغانستان
اوم پوری ستاره بالیوود بر اثر حمله قلبی درگذشت
به گزارش اسپوتنیک، دانشمندان در کنگره انجمن قلب و عروق کانادا در تورنتو اعلام کردند: افرادی که از حمله قلبی یا سکته مغزی جان سالم به در برده اند نباید یکجا بنشینند و هر بیست دقیقه حداقل تحرکی را برای طول عمربیشتر داشته باشند.

آیلار رمادی از دانشگاه آلبرتا کانادا در اینباره می‌گوید: تحقیقات ما نشان می دهد که افرادی که دچار حمله قلبی شده‌اند باید هر بیست دقیقه از جای خود بلند شوند و هفت دقیقه فعالیت بدنی سبکی را انجام دهند. حتی اگر در این زمان تنها به طور مرتب بلند شوید و در اطراف اتاق پیاده روی کنید، می توانید حدود 770 کیلو کالری در روز مصرف کنید.
یادآوری می کنیم، که طبق آمار سازمان بهداشت جهانی، بیماری های قلب و عروق خونی، از جمله حملات قلبی، سکته مغزی و نارسایی قلبی مزمن، علت اصلی مرگ مردم در سطح جهانی است. هر ساله حدود 17 میلیون نفر به علت ابتلا به این بیماری‌ها از بین می روند و یکی از علل اصلی توسعه این بیماری ها فشار خون بالا و مشکلات مرتبط با عروق است.
فعالیت بدنی پایین به عنوان یکی از علل افزایش حملات قلبی، سکته مغزی، مشکلات استخوانی در سنین بالا و سایر بیماری های مرتبط با انباشت کلسترول و سایر مواد مضر در بدن و یا التهابات مزمن به حساب می آید. همانطور که مشاهدات دانشمندان نشان می دهد، حتی یک افزایش کوچک در سطح تحرکات بدنی منجر به کاهش احتمال ابتلا به حمله قلبی و سایر مشکلات مربوط به قلب و عروق خونی می شود.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала