عبدالله: مردم با اشتراک در انتخابات به دشمنان کشور جواب خوبی دادند

© Photo / Dr. AB / Dr. ABعبدالله: مردم با اشتراک در انتخابات به دشمنان کشور جواب خوبی دادند
عبدالله: مردم با اشتراک در انتخابات به دشمنان کشور جواب خوبی دادند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس اجرایی حکومت می‌گوید هرچند دشمنان کشور به دلیل مخالف‌شان با نظام سیاسی مشروع و مبتنی بر رای مردم، این روند را تهدید کردند، اما مردم با حضور گسترده‌شان در انتخابات، جواب خوبی به آنان دادند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از شبکه یک، عبدالله عبدالله، رئیس اجرایی حکومت وحدت ملی تایید ‌می‌کند که روند رای‌دهی در شماری از مرکزها در سراسر کشور با تاخیر برگزار شده، اما کمیسیون مستقل انتخابات می‌گوید که دلیل این موضوع استفاده از فن‌آوری های جدید در این دور انتخابات است و در صورت نیاز، زمان رای‌دهی تمدید می‌شود.

واکنش عبدالله از تاخیر در آغاز روند انتخابات - اسپوتنیک افغانستان
واکنش عبدالله از تاخیر در آغاز روند انتخابات

به گفته‌ی آقای عبدالله هرچند دشمنان کشور روند انتخابات و مردم را تهدید کرده بودند، اما مردم به دلیل دادن جواب رد به آنان و همچنان رقم زدن آینده‌ای بهتر، در مرکزهای رای‌دهی به گونه‌ی گسترده حضور یافتند.
آقای عبدالله می‌گوید هرچند تضمین تامین امنیت کامل دشوار است، اما تمام تلاش‌ها برای تامین امنیت انتخابات انجام شده بود.
آقای عبدالله می‌گوید نیروهای امنیتی برای تامین امنیت انتخابات تلاشهای زیادی کرده اند و امیدوار است تا این روند به حاکمیت قانون و آینده بهتر مردم کمک کند.
از سویی هم رئیس اجرایی حکومت با اشاره به رویداد هراس‌افگنانه قندهار جان باختن جنرال رازق و جنرال مومن را بار دیگر تسلیت گفت و اعلام کرد که جای جنرال رازق در سطح رهبری نیروهای امنیتی خالیست. به باور او، با وجود تلاش‌های دشمنان کشور برای توطئه و ایجاد تفرقه، همه مردم از مرگ جنرال رازق سوگوار شدند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала