وزارت خارجه سوریه خواستار بررسی کشتار ائتلاف امریکایی توسط سازمان ملل شد

© AP Photo / Hussein Mallaوزارت خارجه سوریه خواستار بررسی کشتار ائتلاف امریکایی توسط سازمان ملل شد
وزارت خارجه سوریه خواستار بررسی کشتار ائتلاف امریکایی توسط سازمان ملل شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزارت امور خارجه سوریه از سازمان ملل در خواست بررسی اقدامات ائتلاف به رهبری امریکا را نموده است.

ادامه حملات هوایی امریکا به غیرنظامیان در سوریه - اسپوتنیک افغانستان
ادامه حملات هوایی امریکا به غیرنظامیان در سوریه
به گزارش اسپوتنیک به نقل از سانا، وزارت امور خارجه سوریه تاکید کرد: جنایات پست که توسط «ائتلاف غیر قانونی امریکا» در روستاهای سوسه وبوبدران واقع در حومه دیر الزور مرتکب شده بار دیگر عمق بی توجهی کشورهای ائتلاف به قوانین بین المللی نشان می دهد ودولت سوریه خواهان انجام تحقیقات بین المللی مستقل وشفاف در خصوص این جنایت ودیگر جنایات شد.

 وزارت امور خارجه سوریه دو نامه به دبیرکل سازمان بین الملل ورئیس شورای امنیت در مورد جنایات ائتلاف ارسال کرده که در آن آمده است: ائتلاف بین المللی غیر قانونی که توسط امریکا هدایت می شود یک جنایات شنیع مرتکب شد وعصردیروز موافق با 19/10/2018م جان ده ها غیرنظامی سوری قربانی گرفت که جنگنده های این ائتلاف عمدا منازل مسکونی روستاهای سوسه وبوبدران واقع در حومه جنوبی شرقی دیرالزور گلوله باران کرده وباعث شهادت 62 غیرنظامی از جمله زنان وکودکان و زخمی کردن عده ای غیر مشخص  که حالت بعضی آن ها وخیم تشخیص شده است، شد.

یادآوری می کنیم، که در 19 اکتوبر گزارش شد که ائتلاف به رهبری امریکا حملاتی را به استان دیرالزور سوریه ترتیب داده است. به گزارش سانا در این حملات 62 غیرنظامی کشته شده اند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала