واکنش تند باز محمد مبارز به حمله بالای احمد ولی هوتک

© Sputnikواکنش تند باز محمد مبارز به حمله بالای احمد ولی هوتک
واکنش تند باز محمد مبارز به حمله بالای احمد ولی هوتک - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باز محمد مبارز،قهرمان مبارزات آزاد افغانستان در پیوند به لت و کوب احمد ولی هوتک از سوی افراد ناشناس، حکومت و نهادهای امنیتی را به ناتوانی در تأمین امنیت متهم کرد.

به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته «احمدولی هوتک» یکی از قهرمانان ورزش کشور از سوی افراد ناشناس مورد حمله قرار گرفته و به شدت لت و کوب شده است.
مبارز با بیان اینکه حمله بالای هوتک، کار نامردان تاریخ است، تصریح کرد: متأسفم به حکومت و به خصوص نهاد های امنیتی مان که امنیت را تامین نمی توانند.  

از سوی دیگر،حمله بالای احمد ولی هوتک، قهرمان ورزش های رزمی، که شب گذشته صورت گرفته است، با واکنش های شدید شهروندان افغانستان مواجه شده است. شماری از آنها حکومت را به ناتوانی در تأمین امنیت شهروندان متهم نموده می گویند، برای یک حکومت شرم آور است که از ورزشکاران خود که برای وطن افتخار می آورد، محافظت کرده نمی تواند.
یک تن از شهروندان با نشر یک ویدئو می گوید: چند وقت قبل هوتک لایف آمد و از مشاور اشرف غنی که سابق سفیر د امریکا بود شکایت کرد. 

دیدن تصاویر آقای هوتک و در خون غلتیدن یک ورزشکار جای خیلی تاسف و بسیار شرم برای حکومت است که با یک ورزشکار قهرمانش در پایتخت اینقسم اتفاق وحشتناکی رخ میدهد.
حکیم نوزار گفته است: چی شهریست که نه انسان ارزش دارد ونه افتخارات.
شهروندان کابل با تقبیح این حادثه غم انگیز برای احمد ولی هوتک آرزوی بهبودی هر چه زودتر را نموده اند
نصرت رحیمی سخنگوی وزارت داخله گفته است که وضعیت صحی احمد ولی هوتک قناعت بخش بوده و اکنون در شفاخانه ایمرجنسی شهر کابل تحت درمان است.
احمد ولی هوتک قهرمان افغانستان در رشته مبارزات آزاد است. حمله و زخمی‌شدن او با واکنش گسترده مردم افغانستان در شبکه‌های اجتماعی مواجه شده است.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала