اشرف غنی وقوع حمله تروریستی در ولایت تخار را محکوم کرد

© AP Photo / Rahmat Gulاشرف غنی وقوع حمله تروریستی در ولایت تخار را محکوم کرد
اشرف غنی وقوع حمله تروریستی در ولایت تخار را محکوم کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دشمنان مردم‌سالاری و ترقی کشور امروز با حملۀ تروریستی بالای یکی از کمپاین های انتخاباتی ولسی‌جرگه در ولسوالیرستاق ولایت تخار، شماری از هموطنان ما را شهید و مجروح کردند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ارگ، رئیس‌جمهور غنی ضمن محکوم نمودن این حملۀ تروریستی، گفت که دشمنان مردم افغانستان با راه اندازی این چنین حملات وحشیانه، نمی توانند عزم و ارادۀ مردم ما را در راستای موفقیت پروسۀ دموکراتیک انتخابات، تضعیف نمایند.

انفجار در محل کمپاین انتخاباتی یکی از نامزدان پارلمانی در تخار - اسپوتنیک افغانستان
انفجار در محل کمپاین انتخاباتی یکی از نامزدان پارلمانی در تخار

رئیس‌جمهور ضمن تاکید بر تامین امنیت بهتر جلسات انتخاباتی، به نیروهای امنیتی و دفاعی کشور هدایت داد که در راستای خنثی سازی توطئه های دشمنان مردم افغانستان، بیشتر از پیش تلاش نمایند.
رئیس‌جمهوری اسلامی افغانستان، مراتب تسلیت و همدردی خود را با خانواده‌های قربانیان این رویداد ابراز داشته، به شهدا بهشت برین و مجروحین صحتمندی کامل از درگاه ایزد متعال، استدعا می‌دارد.
یادرآوری می‌کنیم که در محل کمپاین نظیفه یوسفی بیگ کاندیدای پارلمانی در ولسوالی رستاق ولایت تخار یک ماین کارگزاری شده انفجار کرده است، که در نتیجه آن تاکنون 10 تن کشته و نزدیک به 50 تن زخم برداشته اند.
پولیس تخار با تائید این خبر می‌گوید: یک حلقه ماین در یک عراده موتر سایکل از پیش جاسازی گردیده بود که در مقابل محل انتخاباتی خانم بیگ منفجر گردیده است ولی از تلفات برخواسته از آن چیزی نگفتند.اما شاهدان عینی تاکنون از انتقال 10 کشته 50 زخمی خبر داده اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала